16 sierpnia / INSIGNIA

„30 minut przyjemności” zamiast zmywania

W ramach cross promocji marek Siemens i Finish przygotowaliśmy kampanię promującą zmywarki oraz produkty do pielęgnacji naczyń marki Finish. Naszą komunikację postanowiliśmy skierować do osób pełnych pasji, które dzięki zaoszczędzonemu czasowi na zmywaniu mogą oddać się ulubionym rozrywkom i przyjemnościom. Słowem do ludzi, dla których zmywarka do naczyń jest sprzętem codziennego użytku, ułatwiającym prace domowe.

Postanowiliśmy specjalnie dla nich stworzyć przestrzeń, w ramach której mogli nie tylko pokazać swój sposób na spędzanie zaoszczędzonego czasu, ale również inspirować się pomysłami innych uczestników konkursu. W tym celu zorganizowaliśmy konkurs filmowy „30 minut przyjemności”, w którym uczestnicy mieli za zadanie stworzyć krótki (do 90 sekund) film pokazujący ich wizję na przyjemne spędzenie pół godziny. Autorzy najlepszych i najpopularniejszych produkcji mieli szansę zdobyć 15 000 zł oraz zmywarki marki Siemens.

Równocześnie ze stroną konkursową 30minutprzyjemnosci.pl powstał fan page o tym samym tytule facebook.com/30.minut.przyjemnosci. Internauci mieli tam możliwość sprawdzenia, ile czasu w swoim życiu spędzili na zmywaniu naczyń.

Działania reklamowe i public relations prowadziliśmy w wyszukiwarce Google, na Facebooku oraz na wybranych forach internetowych związanych z tworzeniem filmów. Oprócz działań online, kampania prowadzona była również w najpopularniejszych polskich stacjach telewizyjnych.


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl