6+ dla Boscha, czyli promujemy perfekcyjne pralki

6 funkcji, 6 różnych profili konsumentów, 6 przekazów, 6 linii kreatywnych i 6 filmów video w nowej kampanii producenta AGD. W 6 krótkich słowach: pralki marki Bosch zasługują na szóstkę!

W nowej, szeroko zakrojonej kampanii online marki Bosch, wyjątkową rolę odgrywa cyfra 6. Producent pralek postanowił zwrócić uwagę konsumenta na 6 funkcji wyróżniających jego urządzenia: funkcję i-DOS, ActiveOxygen, ActiveOxygen Refresh, EcoPerfect, TimePerfect oraz Start/Pauza.

Bosch_Kv_IDOS2_skala

Bosch_Kv_ActiveOxygenRefresh_skala

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ActiveOxygen, TimePerfect, i-DOS – kto tak naprawdę rozumie te pojęcia? Czy da się prościej? Tak! Wytłumaczą Wam to dzieci, przekonuje marka Bosch i zaprasza do nowej kampanii swoich najmłodszych recenzentów. Ci pokazują, jak z nowych funkcji pralek Bosch mogą skorzystać troskliwi, oszczędni, eleganccy, wygodni, zapominalscy i zabiegani dorośli. Wszystko podane w zgrabnych wizualnie kreacjach oraz zabawnych pod kątem scenariusza filmach.

 

 

O dotarcie zadbają już jednak dorośli. W kampanii położono nacisk na indywidualny komunikat do odbiorców, angażujące formaty wideo i RichMedia, a także nieinwazyjną dla użytkownika reklamę natywną. W odpowiedzi na różne potrzeby, które konsumenci sami zgłaszają, do sześciu grup docelowych dostosowano i skierowano aż sześć różnych komunikatów o poszczególnych funkcjach pralek. Takie podejście to wynik współpracy Bosch z agencją INSIGNIA, która odpowiada za media.

Kampanię przygotowali:

  • layout prasowy: Insignia, ST Lechociński
  • online: Insignia
  • content media społecznościowe: Insignia
  • video filmy: HyperCrew, WF Kalina