18 czerwca / INSIGNIA

7 zmysłów Siemensa

Razem z marką Siemens odkrywaliśmy 7 zmysłów polskich internautów. Byliśmy odpowiedzialni za strategię, kreację oraz realizację kampanii dla marki Siemens.

Stworzyliśmy dedykowany serwis internetowy dostępny pod adresem www.7zmyslow.pl. W ramach kampanii zorganizowaliśmy także konkurs na nagranie najbardziej „zmysłowego” filmu. Zadaniem internautów było stworzenie krótkiego wideo (do 90 sekund) wideo przedstawiającego wizję, w jaki sposób kawa potrafi rozbudzić jeden z 7 zmysłów: wzroku, smaku, dotyku, węchu, słuchu oraz zmysły harmonii i indywidualizmu.

Nagrodą główną w konkursie było 10 000 zł, ekspres ciśnieniowy EQ.7 Plus oraz roczny zapas kawy Segafredo dla osoby, która zaprezentowała – zdaniem jury – najbardziej zmysłową produkcję. Ponadto dla autorów najpopularniejszych w danym tygodniu filmów przyznawane były Nagrody Tygodnia – zestawy śniadaniowe Sensor for Senses marki Siemens.

Zapraszamy do oglądnięcia case study kampanii:

 


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl