07 sierpnia / INSIGNIA

Akademia Smaku Siemens – kulinarne spotkania z pasją

Siemens Akademia Smaku to wyjątkowy projekt, wykorzystujący synergię działań online i offline.
Dla marki Siemens przygotowaliśmy projekt wyjątkowych spotkań miłośników sztuki kulinarnej, których poza gotowaniem, pasjonuje świat i jego kultura. Inspiracje płynące ze świata kulinariów stały się podstawą innowacyjnej koncepcji ekskluzywnych spotkań w ramach tej inicjatywy. Celem działań było zbudowanie relacji marki Siemens ze światem wykwintnego gotowania.

W ramach kampanii zrealizowaliśmy cykl 11 comiesięcznych warsztatów, podczas których zaproszeni goście (blogerzy, dziennikarze, artyści) uczestniczyli w wykładach znanych ekspertów, korzystali z wiedzy i doświadczenia kulinarnych specjalistów i degustowali przygotowane potrawy. Akademia Smaku to także wspólne gotowanie pod okiem słynnych szefów kuchni, doskonalenie umiejętności kulinarnych i poznawanie zalet nowoczesnego sprzętu Siemens. Każdy z eventów skupiał się na konkretnym obszarze gotowania: Wino w kuchni, Kawa, Zioła i Przyprawy, Food Pairing, Food Design, Sery, Dekoracja Stołu, Fotografia Kulinarna, Desery i Czekolada, Smak Egzotyki, Kuchnia Chińska.

Do kampanii zaangażowaliśmy ponad 100 blogerów, którzy opublikowali ponad 100 publikacji na swoich blogach, co dało łączny zasięg ok. 3 600 000 uu.

Na potrzeby akcji przygotowaliśmy także 11 kulinarnych e-magazynów czyli wyjątkowych publikacji, wydawanych cyklicznie, po każdym spotkaniu, w formacie pdf. Na kilkudziesięciu stronach czytelnicy mogli znaleźć wywiady z ekspertami, ciekawostki kulinarne, przepisy szefa kuchni, fotorelacje z wydarzenia i informacje o urządzeniach kuchennych marki Siemens. Publikacja możliwa była do pobrania bezpłatnie na portalu www.AkademiaSmakuOnline.pl,w portalu www.gotujmy.pl oraz na stronach sieci delikatesów Alma.

Prowadzona była również kampania promocyjna na Facebooku, kierowana do osób zainteresowanych gotowaniem. Głównym celem kampanii była promocja magazynów i zwiększenie ich ściągalności.Łączna ilość klików wyniosła: 15 000

Do projektu zaprosiliśmy partnerów głównych – sieć delikatesów Alma, wodę Jurajska oraz markę Fiskars.

Kampania była realizowana w okresie 2013-2014 r.

siemens_sar1

Akademia Smaku07

Akademia Smaku11

Akademia Smaku09

Akademia Smaku01

Akademia Smaku02
Akademia Smaku04

Akademia Smaku05

Akademia Smaku06
Akademia Smaku08

Akademia Smaku10

Wideorelacje z warsztatów:

Warsztat Wino w Kuchni   
Warsztat Kawa  
Warsztat Zioła i Przyprawy  
Warsztat Food Pairing  
Warsztat Food Design  
Warsztat Sery
Warsztat Dekoracja Stołu  
Warsztat Fotografia Kulinarna    
Warsztat Desery i Czekolada  
Warsztat Smak Egzotyki  
Warsztat Kuchnia Chińska  

 


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl