05 listopada / Joanna Dederko

Blogowanie przy kawie – ekspres EQ6 marki Siemens

Dla marki Siemens zrealizowaliśmy projekt polegający na promocji ekspresu do kawy EQ6. Podjęliśmy współpracę z wysokozasięgowymi blogerami: Czas GentelmenówAndrzej TucholskiStylOlyDorota.inMake life easier. Każdy z nich musiał przetestować i ocenić ekspres. Wszyscy Blogerzy dokonali wpisów zarówno prezentujących zalety ekspresu, jak i lifestyle’owych traktujących o kawie i sposobach jej przygotowania. Następnie zorganizowali konkurs dla swoich czytelników, którzy mogli wygrać ekspres marki Siemens. Dodatkowo, cała piątka miała do rozdania 100 nagród pocieszenia, którymi były kalendarze z blogerami, którzy wzięli udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej.

Blogerzy i ich sposób na kawę z ekspresu…

Czas Gentelmenów Autor bloga Czas gentelmenów swój wpis na blogu zaczął od krótkiego wprowadzenia, w którym poruszył kwestie związane z historią kawy oraz wynalezieniem ekspresu. Czytelnicy mogli się również dowiedzieć o różnych sposobach przygotowania kawy. W kolejnym wpisie bloger zaprezentował ekspres, a post został uzupełniony o zdjęcia zza kulis sesji zdjęciowej do kalendarza.

siemens siemens dzent Jest Kultura Autor bloga, Andrzej Tucholski zastosował real-time marketing z udziałem ekspresu EQ.6. W ostatnim miesiącu grudnia 2014 roku pojawiła się książka Zucha, w której okładka ozdobiona była śladem po kubku kawy. Bloger opublikował zdjęcię, na którym udowadniał, że jego kubek idealnie pasuje do tego śladu. Bloger również wziął udział w akcji publikując swoistą kubkową incepcję. tucholski tucholski StylOly Blogerka zdecydowała się na wpis inspirowany kolorami różnych kaw: od cappuccino przez latte macchiato, aż do espresso. Zamieściła w nim zdjęcia różnych stylizacji modowych, komponujących się barwami kaw. styloly Dorota.in Blogerka cofnęła się pamięcią do momentu, w którym pierwszy raz wypiła kawę we Włoszech. Wspomniała również o kawie z syropem oraz o tym, że od tamtej pory picie tego napoju jest dla niej prawdziwą przyjemnością. dorota Make life easier Autorka bloga przygotowała na potrzeby kampanii 2 wpisy. Jeden z nich zawierał przekierowanie do specyfikacji ekspresu na stronę marki, a drugi wiązał się z tematyką lifestyle.

Cały rok z blogerami…

W ramach zwieńczenia projektu zrealizowaliśmy profesjonalną sesję zdjęciową z udziałem blogerów. Każdy z nich miał swoją własną stylizację, pasującą do jego wizerunku oraz prowadzonego bloga.


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl