Dla marki Siemens zrealizowaliśmy projekt polegający na promocji ekspresu do kawy EQ6. Podjęliśmy współpracę z wysokozasięgowymi blogerami: Czas Gentelmenów, Andrzej Tucholski, StylOly, Dorota.in, Make life easier. Każdy z nich musiał przetestować i ocenić ekspres. Wszyscy Blogerzy dokonali wpisów zarówno prezentujących zalety ekspresu, jak i lifestyle’owych traktujących o kawie i sposobach jej przygotowania. Następnie zorganizowali konkurs dla swoich czytelników, którzy mogli wygrać ekspres marki Siemens. Dodatkowo, cała piątka miała do rozdania 100 nagród pocieszenia, którymi były kalendarze z blogerami, którzy wzięli udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej.
Blogerzy i ich sposób na kawę z ekspresu…
Czas Gentelmenów Autor bloga Czas gentelmenów swój wpis na blogu zaczął od krótkiego wprowadzenia, w którym poruszył kwestie związane z historią kawy oraz wynalezieniem ekspresu. Czytelnicy mogli się również dowiedzieć o różnych sposobach przygotowania kawy. W kolejnym wpisie bloger zaprezentował ekspres, a post został uzupełniony o zdjęcia zza kulis sesji zdjęciowej do kalendarza.
Jest Kultura Autor bloga, Andrzej Tucholski zastosował real-time marketing z udziałem ekspresu EQ.6. W ostatnim miesiącu grudnia 2014 roku pojawiła się książka Zucha, w której okładka ozdobiona była śladem po kubku kawy. Bloger opublikował zdjęcię, na którym udowadniał, że jego kubek idealnie pasuje do tego śladu. Bloger również wziął udział w akcji publikując swoistą kubkową incepcję.
StylOly Blogerka zdecydowała się na wpis inspirowany kolorami różnych kaw: od cappuccino przez latte macchiato, aż do espresso. Zamieściła w nim zdjęcia różnych stylizacji modowych, komponujących się barwami kaw.
Dorota.in Blogerka cofnęła się pamięcią do momentu, w którym pierwszy raz wypiła kawę we Włoszech. Wspomniała również o kawie z syropem oraz o tym, że od tamtej pory picie tego napoju jest dla niej prawdziwą przyjemnością.
Make life easier Autorka bloga przygotowała na potrzeby kampanii 2 wpisy. Jeden z nich zawierał przekierowanie do specyfikacji ekspresu na stronę marki, a drugi wiązał się z tematyką lifestyle.
Cały rok z blogerami…
W ramach zwieńczenia projektu zrealizowaliśmy profesjonalną sesję zdjęciową z udziałem blogerów. Każdy z nich miał swoją własną stylizację, pasującą do jego wizerunku oraz prowadzonego bloga.