24 października / INSIGNIA

Bonduelle

W ramach współpracy z marką Bonduelle jesteśmy odpowiedzialni za obsługę działań digital dla marki, która jest liderem kategorii warzyw apertyzowanych w Polsce.

Przygotowane przez nas działania zakładają wykorzystanie storytellingu jako głównej osi kampanii. Dzięki zaproponowanym crossowym działaniom między kanałami tworzymy żywe postaci, z którymi użytkownicy wchodzą w interakcje. Storytelling w takim rozumieniu jest szansą na rozwój brand heroes i strategii zakładającej nie tylko przekazywanie opowieści, ale interaktywność i refleksje, które ta opowieść jest w stanie pobudzić.

Zajmujemy się aktywacją marki w mediach społecznościowych, w tym przede wszystkim obsługą fan page w serwisie Facebook (www.facebook/BonduellePolska), launchingiem nowych produktów z portfolio Bonduelle w internecie oraz aktywnościami promocyjnymi
on-line. Jesteśmy też odpowiedzialni za rozbudowanie contentu w istniejących serwisach Bonduelle (www.warzywneinspiracje.pl i www.bonduelle.com.pl) oraz współpracę
z blogerami, z którymi wspólnie przedstawi użytkownikom inspirujący świat i wartości marki.

bonduelle2

bonduelle4

bonduelle1


Skontaktuj się z nami

Joanna Adamowska
New Business Director
j.adamowska@insignia.pl
+48 691 652 100