04 czerwca / INSIGNIA

Bosch wspiera ekologię „Tajemnica Zielonego Królestwa”

Bosch rozpoczął kampanię związaną z premierą filmu „Tajemnica Zielonego Królestwa”. Celem działań jest edukacja na temat ekologii i energooszczędności. Kampanię wspierają działania w punktach sprzedaży i internecie, którą przygotowała nasza agencja.

Czy sprzęt AGD marki Bosch ma coś wspólnego z bohaterami filmu „Tajemnica Zielonego Królestwa”? Okazuje się, że całkiem sporo. Podobnie, jak bohaterowie filmu broniący natury, Bosch wspiera ekologię produkując super energooszczędny, super wodooszczędny i wysokowydajny sprzęt AGD. INSIGNIA zaplanowała działania, które wykorzystują ekologiczny wydźwięk filmu do budowania świadomości na temat produktów AGD klasy A+++ (Green Technology Inside), które wyznaczają nowe standardy w zakresie oszczędzania zasobów naturalnych.

Pojawienie się na ekranach kin najnowszego filmu twórców „Epoki lodowcowej” z pewnością zainteresuje nie tylko dzieci, ale także ich rodziców, którzy mają szansę wygrać wiele atrakcyjnych nagród. W konkursie internauci mogą stworzyć Drużynę Zielonego Królestwa i ułożyć obrazek z przygotowanych puzzli. Konkurs, dzięki ekologicznym pytaniom quizowym ma także wymiar edukacyjno-informacyjny. Co tydzień do wygrania są sprzęty AGD marki Bosch oraz gadżety filmowe „Tajemnica Zielonego Królestwa”.

INSIGNIA odpowiada za strategię i realizację działań w internecie oraz przygotowanie materiałów POS.

Więcej informacji o akcji można znaleźć na stronie:

http://www.bosch-home.pl/tajemnica-zielonego-krolestwa.html

https://www.facebook.com/BoschHomePolska