18 sierpnia / INSIGNIA

Bosch Wszechrobiący

Kolejna nasza realizacja dla marki Bosch, pod nazwą „Bosch Wszechrobiący” miała na celu promocję blenderów z linii MaxoMixx marki Bosch. W tym celu stworzyliśmy koncepcję kampanii, kreację oraz realizowaliśmy działania w Internecie.
Kampania podzielona była na część efektywnościową (Facebook, Google Adwords, YouTube, pakiety tematyczne) oraz wizerunkowo-edukacyjną.

Konkurs z kuszącymi nagrodami

Jednym z głównych elementów kampanii był konkurs. Do wygrania w 8 edycjach były m.in. blendery marki Bosch oraz vouchery na warsztaty w Akademii Gotowania wraz z pobytem w SPA w jednym z hoteli Dr Irena Eris o wartości 3500 zł. Uczestnicy mieli za zadanie wykonać danie lub kosmetyk z produktów spożywczych przy użyciu blendera. Prace musieli następnie zamieścić na specjalnie w tym celu przygotowanym landing page www.blendery-bosch.pl. Do konkursu zgłoszonych zostało 832 prac. Najlepsze przesłane autorskie fotografie prac nagrodziliśmy.

blendery 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Blendujący blogerzy

Akcję wsparli popularni blogerzy, których zadaniem było testowanie blenderów. Mieli oni do zrealizowania przepisy z 4 różnych kategorii:

Przepis Olga Smile na Humus obejrzało blisko 30 000 sób.

blendery 5

Autorka bloga Blond Hair Care w ramach akcji przygotowała 3 przepisy z wykorzystaniem mango: maseczkę do włosów, maseczkę do twarzy oraz smoothie.

blendery 6

Blogerka Być Idealną przygotowała i zaprezentowała krem z pomidorów oraz koktajl z awokado i pietruszką.

blendery 7

Prowadząca bloga Makóweczki zmierzyła się z przygotowaniem posiłków dla maluchów. Blogerka przygotowała slushie oraz praliny.

blendery 8

Odbiorcy bardzo pozytywnie przyjęli kampanię, co przełożyło się na bardzo dużą oglądalność i aktywność odbiorców.

szminka_slider


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl