BOSCH Wszechrobiący

Rozpoczęliśmy kampanię blenderów z linii MaxoMixx marki Bosch. Towarzyszy jej „wSPAniale zmiksowany konkurs” oraz promocja 45 dni na zwrot urządzenia. Obie akcje trwają do 2 lipca 2015 r. INSIGNIA odpowiada za opracowanie koncepcji, kreacji i realizację działań w internecie.

Idea komunikacji kampanii opiera się na claimie: „Bosch wszechrobiący. Więcej niż blender”. Podkreślana jest wielofunkcyjność produktu, a tym samym wykroczenie poza standardowe produkty spożywcze. Filarem akcji są 4 płaszczyzny: uroda, fitness, kulinaria oraz parenting. Do tych właśnie kategorii dopasowane zostały działania.

Główne narzędzia kampanii to landing page, POS (zawieszka, ulotka w ekspozytorze, naklejka), kampania w internecie: display w sieci, w tym formaty rich media, social media (Facebook i Twitter), kampania z blogerami oraz kampania w prasie i telewizji. Zmiksowane narzędzia Stworzyliśmy dedykowany landing page www.blendery-bosch.pl, stanowiący centrum kampanii. Na portalu znajduje się opis sprzętu AGD oraz porady i wskazówki na co zwracać uwagę przy ich zakupie. Za jego pomocą internauci mogą zgłaszać prace w ramach „wSPAniale zmiksowanego konkursu”.

Konkurs obejmuje 4 kategorie: uroda, fitness, kulinaria, parenting. Polega na przygotowaniu przepisu na danie lub kosmetyk na bazie wybranego produktu spożywczego, wykonanego za pomocą blendera, a następnie zrobienie zdjęcia i zgłoszenie pracy konkursowej drogą mailową. Konkurs potrwa do 2 lipca i podzielony jest na 8 tygodniowych edycji. W każdej edycji do wygrania: Voucher na warsztaty w Akademii Gotowania wraz z pobytem w SPA w jednym z hoteli Dr Irena Eris o wartości 3500 zł oraz 2 blendery ręczne marki Bosch MSM88190 z linii MaxoMixx z silnikiem o mocy 800 W. Kampanii towarzyszy promocja „satysfakcja gwarantowana”, polegająca na możliwości zwrotu zakupionego towaru w ciągu 45 dni.

Opracowane zostały materiały POS: ulotka oraz dwustronna zawieszka, zachęcające do wzięcia udziału w promocji i konkursie. Akcja wsparta jest także przez działania w blogosferze. Do kampanii włączyło się 4 wysokozasięgowych blogerów, którzy mają za zadanie przetestować blendery marki Bosch i przygotować z ich użyciem przepisy w poszczególnych kategoriach: uroda (przepisy na kosmetyki), fitness (przepisy na koktajle dla osób aktywnych sportowo), kulinaria (dania z wykorzystaniem blendera) oraz parenting (przepis na dania dla dzieci z wykorzystaniem blendera).

Kampania mediowa obejmuje internet, telewizję i prasę. Kampania w internecie zakłada dotarcie do 10 mln unikalnych użytkowników zainteresowanych gotowaniem, gwarantując blisko 30 mln odsłon poprzez silną obecność na największych portalach, sklepach internetowych, wyszukiwarkach i porównywarkach cenowych. Szeroka współpraca z Agorą zarówno w Internecie jak i prasie. W serwisie kobieta.gazeta.pl zostanie wydzielona sekcja specjalna z 25 artykułami o tematyce kulinarnej, lifestylowej, modowej, fitness i parenting. Dodatkowo promocja konkursu będzie prowadzona na Twitterze oraz Facebooku.

Kampania telewizyjna prowadzona będzie w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: TVN, TVN Style, Polsat, Kuchnia +, a kampania prasowa w najpoczytniejszych magazynach lifestyle’owych, m.in. Dziecko, Twój Styl, Wysokie Obcasy, Logo czy Men’s Health. Zobaczcie piękne key visuale:

 

Bosch Wszechrobiacy_KV4

 

Bosch Wszechrobiacy_KV1

 

Bosch Wszechrobiacy_KV2

 

Bosch Wszechrobiacy_KV3