15 listopada / INSIGNIA

Cif i Bosch – eksperci od nowoczesnych powierzchni

Dla dwóch liderów rynku – marek Cif i Bosch – zaprojektowaliśmy wspólną kampanię „Zawsze piękne zakończenie”. W ramach pracy nad akcją przygotowaliśmy długofalową koncepcję strategiczną i kreację oraz byliśmy odpowiedzialni za egzekucję działań, w efekcie których powstała synergia działań dwóch, idealnie uzupełniających się produktów.

Akcja promocyjna miała przekonać konsumentów, że marki Bosch i Cif są ekspertami w swoich dziedzinach i tym samym reprezentują najwyższą jakość i innowacyjność. Idea współpracy była oparta na komplementarnych cechach marek obu produktów: wysokiej jakości, nowoczesności, funkcjonalności i eksperckości sprzętu AGD oraz mleczek i spray’ów czyszczących. Strategia zakładała wzajemne wzmacnianie swojego wizerunku przez marki Bosch i Cif.

Ideą koncepcji współpracy, którą przedstawiła Insignia, było stworzenie teamu eksperckiego od nowoczesnych powierzchni, w którego skład wchodzą przedstawiciele marek Cif i Bosch. Postawiliśmy na zaangażowanie poprzez testy konsumenckie. Na potrzeby akcji przygotowaliśmy serwis akcji http://kupiwygraj.pl/ oraz oficjalną stronę akcji na Facebooku: www.facebook.com/ZawszePiekneZakonczenie.

Pierwszym krokiem budującym zasięg był konkurs. W drugim etapie wytypowani zwycięzcy otrzymali sprzęt do wnikliwych testów. U wybranych z nich pojawił się Cif&Bosch Team Show, czyli zespół ekspertów, który podczas szkolenia pokazał jak obsługiwać i najlepiej pielęgnować sprzęty Bosch AGD za pomocą produktów Cif. Wraz z teamem ekspertów podążała ekipa filmowa, która przeprowadziła wywiady ze zwycięzcami.

W efekcie po każdej edycji dwóch zwycięzców było wyróżnionych wizytą Cif&Bosch Team Show. Szkolenia oraz wywiady z udziałem zwycięzców były nagrywane, co pozwoliło na stworzenie serii krótkich reportaży. Filmy dostępne są na oficjalnej stronie akcji „Zawsze piękne zakończenie” oraz na kanale YouTube „Eksperci Cif i Bosch”.


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl