19 marca / Wiktor Orzeł

Dobry styl jest ponadczasowy

Za key idea kampanii posłużył claim „zawsze i wszędzie w dobrym stylu – produkty „Style To Go” pozwolą Ci wyglądać dobrze bez względu na czas i miejsce”. Punktem wyjścia do działań marketingowych było odpowiedzenie na potrzeby grupy docelowej – większość kobiet prawie codziennie stylizuje włosy i potrzebuje na tę czynność co najmniej kwadrans. Głównym benefitem, który komunikowaliśmy podczas kampanii była przydatność podręcznego zestawu do stylizacji w codziennych sytuacja życiowych; w czasie dnia pracy, po zajęciach sportowych lub w podróży, w domu i poza nim.

Akcja podzielona została na trzy etapy, do których zaprosiliśmy wysokozasięgowych blogerów występujących w roli trendsetterów oraz posiadających aktywną i sprofilowaną społeczność. Przygotowane przez nas zadania dla blogerek były ściśle powiązane z charakterem prowadzonych przez nie  blogów.

Pierwszy etap – „stylizacje-inspiracje” (grudzień) – do inicjującego etapu kampanii zaangażowaliśmy blogerki specjalizujące się w tematyce stylizacji włosów. Wykorzystując okres sylwestrowo-karnawałowy blogerki przy użyciu sprzętu „STYLE TO GO” wykonały poradniki stylizacji na lata 20. i 70., dostarczając inspiracji swoim czytelniczkom.

  • BlondHairCare – stylizacja na lata 20. oraz konkurs dla użytkowników „Jak przygotować atrakcyjną fryzurę (na Sylwestra, Wigilię, zabawę karnawałową) w 15 min?”.
  • Alina Rose  – stylizacja się na lata 60. oraz  konkurs dla użytkowników „Opisz krok po kroku swoją idealną fryzurę na Sylwestra”.

Drugi etap – „sprzęt do zadań specjalnych” (styczeń) – w drugim etapie zaangażowane zostały blogerki zajmujące się tematyką aktywnego stylu życia. Ich zadaniem było zwrócenie uwagi, że dzięki poręcznemu sprzętowi można świetnie wyglądać w trakcie, jak i po zajęciach wymagających wysiłku fizycznego. Blogerki pokazywały, że Style To Go można spakować do torby sportowej, a po zajęciach szybko „doprowadzić się do ładu” i iść na imprezę.

  • Styl Oly – blogerka przedstawiła pozytywną recenzję produktów i zaprosiła czytelniczki do udziału w konkursie, w którym trzeba było dokończyć zdanie „Zestaw STYLE TO GO…”.
  • Dr Lifestyle – blogerka przygotowała instruktaż „jak ogarnąć się po siłowni?” oraz konkurs dla użytkowników na przygotowanie kreatywnego kolażu z produktami Style To Go.

Trzeci etap – „kobieta w podróży” (luty) – w tej odsłonie brały udział blogerki zajmujące się tematyką lifestyle, które lubią podróżować. Ich celem było przedstawienie produktu w kontekście mobilności. Style to Go zostało pokazane jako podręczny zestaw, który pozwala wyglądać świeżo bez względu na czas i miejsce.

  • Charlize Mystery opublikowała swój wpis podczas New York Fashion Week oraz zadała użytkownikom pytanie konkursowe „Jaki jest zestaw nowoczesnej kobiety w podróży – co ze sobą zabrać do bagażu podręcznego”.
  • Fashionelka opublikowała wpis podczas swojej wizyty w Tunezji, przedstawiając zalety produktów Style To Go oraz zaprosiła fanów do konkursu, w którym trzeba było odpowiedzieć na pytanie „Co nowoczesna kobieta w podróży powinna zabrać do bagażu podręcznego?”.

Zasięg naszej komunikacji osiągnął pułap 2 500 000 odbiorców. Dzięki współpracy z blogerami, którzy pełnili rolę liderów opinii i trendsetterów oraz aktywizacjom konkursowym udało nam się zgromadzić zaangażowaną społeczność, u której wzrosła świadomość produktowa linii Style To Go. W konkursach wzięło łącznie udział prawie 3000 osób. Wiarygodność prezentowanego przekazu wzmacniały treści pokazujące realne działanie promowanego sprzętu, ukazując jego przydatność i skuteczność w życiu codziennym każdej nowoczesnej kobiety.

Stylizacja Style To Go
źródło: drlifestyle.pl
Stylizacja Style To Go
źródło: drlifestyle.pl
Stylizacja Style To Go
źródło: charlizemystery.com
Stylizacja Style To Go
źródło: charlizemystery.com
Stylizacja Style To Go
źródło: alinarose.pl
Stylizacja Style To Go
źródło: alinarose.pl
Stylizacja Style To Go
źródło: fashionelka.pl
Stylizacja Style To Go
źródło: fashionelka.pl

Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl