23 lipca / INSIGNIA

Domestos dla UNICEF

W ramach światowego projektu marki Domestos, Fundacji Unilever i organizacji UNICEF,  przygotowaliśmy polską odsłonę kampanii „Domestos dla UNICEF”. Wspierającą społeczności żyjące bez dostępu do urządzeń sanitarnych. Tylko w naszym kraju działania prowadzone były szerzej i w niestandardowy sposób. Program realizowany był w trzech aspektach: popularyzacji właściwych praktyk higienicznych, tworzenia zapotrzebowania na toalety i uświadamiania złej sytuacji sanitarnej. Specjalnie na potrzeby działań w Polsce stworzyliśmy dedykowany blog w portalu Rodzice.pl. Na jego łamach można było przeczytać m.in. komentarze ekspertów Unicef oraz wspierających akcję blogerów. Ponadto w portalu NK.pl uruchomiliśmy oficjalną grupę akcji „Razem dla zdrowia dzieci”. Jej członkowie mogli skorzystać m.in. z interaktywnej wersji poradnika dla rodziców, w którym czytelnik miał możliwość dyskutowania na temat treści oraz dzielenia się własnymi poradami i wskazówkami rodzicielskimi. Dodatkowym wsparciem dla działań edukacyjnych była przygotowana przez nas publikacja „Twoje dziecko kontra bakterie. Poradnik młodej mamy”. Na łamach poradnika, obok informacji o akcji, wspólnych działaniach marki Domestos i organizacji UNICEF, można znaleźć cenne informacje na temat higieny i pielęgnacji dzieci. Na potrzeby tej publikacji swoją wiedzą podzielili się eksperci Unicef, organizacji ADRA oraz blogujące mamy. Patronat nad akcją objęły: Newsweek, NK.pl, magazyn Gaga, Rodzice.pl, EgoDziecka.pl, Benc.pl. Do akcji zostały zaproszone także blogerki prowadzące blogi parentingowe, które swoim rodzicielskim doświadczeniem dzielą się w poradniku i na oficjalnym blogu akcji. domestos_sar1

domestos_sar2


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl