28 listopada / Wiktor Orzeł

Eksperci od zmywarek Bosch

Dla marki Bosch realizujemy kolejną kampanię – tym razem kampanię promocyjną zmywarek. We współpracy z marką Finish i ekspertami Bosch przełamujemy bariery związane z zakupem zmywarki.
Na początku marca 2014 roku uruchomiliśmy specjalną platformę edukacyjną eksperci-od-zmywarek.pl, która ma na celu niwelowanie barier zakupowych i obalanie mitów dotyczących segmentu zmywarkowego. Głównym hasłem kampanii jest claim „Eksperci od zmywarek. Dopasują się do twoich potrzeb”. Rynek zmywarek w Polsce systematycznie rośnie, ale istnieje szeroka grupa potencjalnych konsumentów, która zachowawczo podchodzi do kupna takiego urządzenia. Naszym głównym zadaniem było pokazanie zmywarki jako urządzenia, które oszczędza czas i istotnie wpływa na komfort codziennego życia.
Na naszej platformie branded contentowej pojawiają się artykuły z poradami. Poruszamy różne tematy, od soli i detergentów do zmywarek, po konkretne wskazówki dotyczące wyboru, czy montażu urządzenia. Dodatkowo, każdy z internautów może zadać pytanie jednemu z ekspertów. Dzięki powiększającej się bazie pytań i odpowiedzi, stworzyliśmy kompendium praktycznej wiedzy dla każdego, kto zastanawia się nad kupnem zmywarki, czy też szuka praktycznych porad związanych z codzienną eksploatacją sprzętu.
Jedną z pierwszych aktywizacji dostępnych na platformie był konkurs „Rzuć wyzwanie ekipie Bosch” (trwał od 21 marca do 31 marca), w którym można było wygrać montaż nowoczesnej zmywarki oraz projekt aranżacji kuchni o wartości 4000 zł. Nagrodami drugiego stopnia były wkrętarki marki Bosch. Uczestnicy mieli za zadanie wysłać zdjęcie kuchni oraz uzasadnienie, dlaczego nie mogą zamontować zmywarki. Do autorów wybranych zgłoszeń udała się ekipa Bosch, która udowadniała, że zmywarkę można zamontować w praktycznie każdym mieszkaniu. Efektem przeprowadzonej akcji są pełnometrażowe relacje umieszczone w serwisie Youtube. Konkurs był promowany na Facebooku (posty pojawiały się 4 razy w tygodniu na Bosch Home Polska) oraz na największych Portalach informacyjnych i branżowych, związanych ze sprzętami AGD.

Od 1 września do 31 października trwała akcja promocyjna „Odbierz prezent”. W akcji wykorzystaliśmy mechanizm cashbackowy. Kupując wybrane modele zmywarek konsument otrzymywał posprzedażowy rabat w wysokości 200 zł oraz zestaw tabletek myjących Finish.
Na początku listopada uruchomiliśmy kampanię związaną z jubileuszem 50-lecia obecności zmywarek Bosch na rynku. „50 zmywarek na 50 lat” to akcja wspierająca sprzedaż, w której konsumenci mogą wygrać zwrot pieniędzy za zakupioną zmywarkę. Warunkiem jest odpowiedzenie w 50 słowach na pytanie konkursowe „Jak zmywarka Bosch zmieniła Twoje życie?” oraz dodanie zdjęcia ilustrującego odpowiedź. Nasze działania obejmują także reklamę prasową (magazyny wnętrzarskie, kobiece i lifestyle’owe), na outdoorze (m.in. baner wielkoformatowy na elewacji jednego z centrów handlowych na Ochocie), w sklepach (materiały POS) oraz Internecie (m.in. serwisy e-commerce).

Eksperci od zmywarek Bosch1

Eksperci od zmywarek Bosch2Rzuć wyzwanie ekipie Bosch – odcinek 1

Rzuć wyzwanie ekipie Bosch – odcinek 2

Rzuć wyzwanie ekipie Bosch – odcinek 3

Rzuć wyzwanie ekipie Bosch – odcinek 4

 

 


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl