24 czerwca / INSIGNIA

INSIGNIA dla Gaspolu

parasole_gastronom1Wygraliśmy przetarg na realizację kampanii dla marki Gaspol, w ramach której będziemy odpowiedzialni za obsługę działań digital dla grupy produktów zasilanych gazem płynnym, organizację eventu oraz działania w blogosferze. Gaspol jest firmą multienergetyczną dostarczającą rozwiązania energetyczne oparte o: gaz płynny (LPG), skroplony gaz ziemny (LNG), systemy hybrydowe, procesy kogeneracji, energię elektryczną i energię odnawialną. A wkrótce także o gaz ziemny. Insignia będzie odpowiadać za budowanie świadomości produktu podgrzewacza wody Rinnai oraz procesu mikrogeneracji (pozwalającego na znaczne obniżenie kosztów energii, zużycia paliw i redukcję emisji zanieczyszczeń), kampanię produktową w mediach, promocję sklepu internetowego, organizację eventu oraz współpracę z blogosferą. Akcja promocyjna ma także pokazać konsumentom zalety takich produktów jak: grille gazowe oraz parasole grzewcze, które sprawdzą się zarówno w domowych ogródkach, jak i w profesjonalnych lokalach gastronomicznych. W ramach współpracy opracujemy i wdrożymy kreacje graficzneh, key visuale oraz wyprodukujemy materiały promocyjne. Ponadto przygotujemy kampanię, która obejmie prasę (Hotelarz, Świat Hoteli i Nowości Gastronomiczne) oraz serwisy internetowe (kuchnia.wp.pl, gotujmy.pl, horeca.pl, biznesiekologia.pl, e-hotelarz.pl, e-ogrodek.pl).