29 kwietnia / INSIGNIA

INSIGNIA dla marki wody Jurajska

Rozpoczęliśmy współpracę z marką wody Jurajska, dla której stworzyliśmy nową strategię i pozycjonowanie marki.

Jak mówi Danuta Krzemień-Syrek, Szef Działu Marketingu w Jurajska Sp. z o.o., ideą kreatywną nowej strategii jest pozycjonowanie marki jako genezy równowagi organizmu. – Nowa strategia ma na celu wskazanie jasnej i rozpoznawalnej tożsamości marki, nakreślenie jej cech i wizerunku, co w efekcie pozwoli na wyróżnienie jej na tle konkurencji – komentuje Krzemień-Syrek i dodaje: – Optymalna proporcja minerałów zawartych w wodzie Jurajska zapewnia utrzymanie równowagi w naszym organizmie. Jurajska pomaga utrzymać równowagę także w życiu i znaleźć idealne proporcje między pracą, czasem dla siebie a czasem dla osób bliskich.

Krzysztof Tkaczyk, Creative Director, w agencji INSIGNIA zaznacza, że nowe pozycjonowanie wody Jurajska podkreśla to, co najważniejsze: bliski i zdrowy sposób na osiągnięcie wewnętrznej harmonii. – Każdy z nas, w różnych momentach życia potrzebuje chwili refleksji, wsłuchania się w siebie, odnalezienia pierwotnej energii. I tym właśnie jest woda, jej świadome i regularne spożywanie. Woda to nasza równowaga – mówi Tkaczyk.

INSIGNIA była odpowiedzialna za przygotowanie strategii marki, key visuale i kreacje graficzne zgodne z nowym pozycjonowaniem. Agencja zajmie się także aktywacją marki w mediach społecznościowych, launchingem nowych produktów z portfolio Jurajska oraz aktywnościami promocyjnymi on-line. Agencja będzie również odpowiedzialna za realizację działań wynikających z nowego pozycjonowania marki.