14 listopada / INSIGNIA

Inspirujemy z Boschem w Akademii Smaku

akademiaWystartowaliśmy z kolejnym projektem dla marki Bosch – Akademia Smaku. W październiku warsztaty pt.: „Ale Meksyk!” rozpoczęły cykl 10 wędrówek kulinarnych, które odbędą się na przestrzeni najbliższego roku.

Comiesięczne warsztaty z cyklu Akademia Smaku doprawiane będą interesującymi tematami, które, w połączeniu z wiedzą ekspertów, pozwolą rozsmakować się w smacznej kuchni. Uczestnicy wyjątkowych spotkań, wśród których nie zabraknie dziennikarzy, blogerów i laureatów konkursów na Facebooku Bosch Home Polska, wspólnie odkryją nowe smaki pod czujnym okiem znanego i cenionego szefa kuchni – Stefana Birka. W ramach akcji po każdym spotkaniu w Centrum Domowych Inspiracji stworzymy ekskluzywny e-magazyn, zawierający ciekawostki, przepisy i wywiady z ekspertami. Internetowym centrum warsztatów jest serwis www.akademiasmakuonline.pl, zapowiadający kolejne tematy spotkań i prezentujący tajniki wyjątkowej kuchni marki Bosch.

Robert Wieja, Prezes Zarządu podkreśla – Nad projektem pracujemy od 2013 r. i jesteśmy odpowiedzialni za opracowanie strategii, współtworzenie warsztatów, współpracę z blogosferą, content marketing oraz pozyskanie i koordynację współpracy z partnerami akcji. To kolejne duże wyzwanie dla naszej Agencji.

Akademia Smaku jest organizowana przez firmę BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego (Bosch i Siemens). W latach 2013-2014 warsztaty odbywały się pod patronatem marki Siemens. Tym razem, widząc olbrzymi potencjał warsztatów, firma BSH zdecydowała się na kontynuację tego projektu wiążąc go z najbardziej rozpoznawalną marą sprzętu AGD w Polsce – Bosch.

Partnerami Akademii Smaku są: Frisco.pl, Kupiec i Bonduelle.