19 grudnia / INSIGNIA

Insignia na zimowo z Intersportem

Dla sieci sklepów z akcesoriami sportowymi Intersport przygotowaliśmy kampanię promocyjną jej wiosennej oferty w Internecie. W kampanii główne działania reklamowe skupiały się na internetowym konkursie, który odbywał się poprzez przygotowaną przez Insignia stronę Biegnijponagrody.pl.

W konkursie do wygrania były produkty Intersportu oraz pakiet startowy uprawniający do biegu Cracovia Interrun. To już druga realizacja Insigni dla Intersportu. We wrześniu 2008 r. agencja przygotowała akcję prosprzedażową ”Zadyma cenowa w Intersport”.

Insignia przygotowała także pierwszy w Polsce multimedialny katalogzimowy, w którym wszyscy miłośnicy białego szaleństwa mogli zapoznać się z ofertą sklepu, dobrać sprzęt według indywidualnych kryteriów, a także zapoznać się z aktywnościami w obrębie marki.


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl