10 października / INSIGNIA

Insignia tańczy z Rexoną

W ramach współpracy z marką Rexona (Unilever) zrealizowaliśmy stronę produktową nowej linii antyperspirantów Rexona Fine Fragrance Collection.

Owocem współpracy był serwis www.rexonafloor.pl, w którym kluczową rolę odgrywał film video, ukazujący synergię kobiecych emocji, tanecznej pasji oraz zapachu.  Zaprezentowane w nim trzy rodzaje tańca symbolizowały trzy odcienie kobiecości i związane z nimi nowe zapachy Rexony: Shiny, Sexy i Happy.

Serwis skierowany był do nowoczesnych, aktywnych i eleganckich kobiet

Drugim etapem kampanii internetowej Rexona Fine Fragrance Collection była wirtualna Akademia Tańca, gdzie profesjonalni tancerze wprowadzali użytkowniczki w tajniki tanga, rumby i jazzu.
Wraz z Akademią Tańca pod adresem www.akademiarexony.pl/konkurs/został uruchomiony konkurs „Odcienie Kobiecości”, w którym użytkowniczki zgłaszały swoje zdjęcia i brały udział  w głosowaniu w trzech kategoriach: Happy, Shiny i Sexy.

Po zakończeniu tej kampanii Unilever S.A. podjął decyzję o kontynuacji współpracy – agencja Insignia wygrała przetarg na budowę serwisu brandowego Rexona for Women.

 

rexona


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl