• #387738
    "Insignia przygotowała dla nas nową strategię oraz pozycjonowanie marki wody Jurajska, które mają na celu wskazanie jasnej i rozpoznawalnej tożsamości marki. W trakcie współpracy Insignia dała się poznać jako partner kompetentny, elastycznie podchodzący do realizowanych zleceń. Warto podkreślić duże zaangażowanie i profesjonalizm zespołu, który szybko reaguje na zapotrzebowanie klienta i potrafi sprostać postawionym przed nim wyzwaniom." Danuta Krzemień-Syrek
  • #387738
    STARWOOD HOTELS & RESORTS WORLDWIDE / Sheraton
    Każdorazowo usługi świadczone przez firmę Insignia charakteryzują się najwyższym profesjonalizmem, terminowością i dążeniem do uzyskania optymalnego efektu. Pracownicy agencji wykazują dużą inicjatywę i zaangażowanie w prowadzone projekty, a dzięki ich bogatemu doświadczeniu i innowacyjności mamy pewność, że nasze działania spełniają coraz większe wymagania w zakresie online"

  • #387738
    "Insignia wprowadziła nas w social media, pokazując wachlarz możliwości, jaki drzemie w społecznościach. Dzięki projektowi Oshee Factory w krótkim czasie zaangażowaliśmy liczną i oddaną grupę osób, z którymi marka może wchodzić w społeczne interakcje. Współpraca z agencją odbywała się w sposób wzorowy."
    Dariusz Gałązewski, Członek ZarząduOSHEE
  • #387738
    MAGICZNA KRAINA SMAKU
    „Insignia przygotowała i wdrożyła dla nas strategię działań marki Loyd w internecie. Oferta agencji wyróżniała się innowacyjnym podejściem, przez co skutecznie zaangażowaliśmy naszą grupę docelową. A aplikacja była wprost magiczna”.

    Sylwia Mokrysz, Członek Zarządu MOKATE SALoyd
  • #387738
    MAGICOLOR CLUB
    “During creation and implementation of the program, INSIGNIA showed that they can combine innovation with effective marketing communication”.

    Nobuo Higashi, General Manager of Printer Department, Konica MinoltaKonica Minolta
  • #387738
    UNILEVER REXONA FLOOR
    „Insignia przygotowała dla nas innowacyjną strategię wprowadzenia nowej linii produktów marki Rexona Fragrance Collection. Mocnymi stronami strategii była jej kreatywność & interaktywność dzięki czemu odnotowaliśmy wysoki poziom zaangażowania w kampanię w naszej grupie docelowej”.

    Agnieszka Bielecka, Category Manager Deodorant Category Poland&Baltics, UnileverRexona
  • #387738
    GODZINA DLA ZIEMI
    „Dzięki współpracy z agencją INSIGNIA udało nam się zgromadzić deklaracje gaszenia światła ponad 32 000 użytkowników w przeciągu zaledwie dwóch tygodni”.

    Anna Zatońska, kierownik działu komunikacji, WWF PolskaWWF
  • #387738
    EKSPERCI OD NOWOCZESNYCH POWIERZCHNI
    „Insignia przygotowała i zrealizowała strategię opartą na rekomendacji produktu CIF przez wiodącego producenta AGD. Agencji udało się skutecznie połączyć dwie korporacje lokalnie na rynku polskim. Strategia okazała się być dużym sukcesem i będzie kontynuowana w kolejnych latach”.

    Krzysztof Brabander, Brand Manager, UnileverBosch / CiF
  • #387738
    SIEMENS FRESH LOOK
    „Dzięki działaniom prowadzonym razem z agencją INSIGNIA udało nam się podnieść świadomość kategorii produktów, angażując wokół akcji Siemens FreshLook m.in. czołowe blogerki modowe oraz tysiące internautów chcących dbać o swoją garderobę”.

    Anna Drozdowska, Head of Brand Communication, BSHSiemens
  • #387738
    TWÓJ ŚWIAT OD KUCHNI
    „Efektem strategii i kreacji przygotowanej przez agencję INSIGNIA jest m.in. szeroki odzew medialny w związku z akcją <<Twój świat od kuchni>>”.
    Joanna Kraczkiewicz, Brand Manager, BoschBosch / Alma
  • #387738
    DOMESTOS DLA UNICEF
    „The Polish campaign <<Domestos for Unicef>> prepared and executed by Insignia, was really effective. It achieved the goals of our strategy and was able to engage moms in Poland in really creative way”.

    Andrea Marinoni, Regional Brand Manager (Domestos & Glorix) – UnileverUnilever / Domestos
  • #387738
    "Realizacja takich projektów jakimi są <<W 365 dni dookoła smaku>> oraz <<Gotowane na parze>> stanowią świetne przykłady kompetencji i zaangażowania Agencji zarówno w utrzymaniu ciągłości i merytorycznej adekwatności przekazu, jak i dobrej komunikacji z klientem. Biorąc pod uwagę nasze doświadczenia z Agencją Insignia polecamy ją jako kreatywnego oraz wypróbowanego realizatora nowoczesnych działań reklamowych"

    Magdalena Nicińska Brand Manager Bonduelle Polska S.A.Bonduelle