13 lipca / INSIGNIA

„Kocham to!” – konkurs marki Siemens z Mateuszem Kusznierewiczem

W połowie lipca rozpoczęła się druga edycja konkursu „Kocham to!” organizowanego przez markę Siemens. Za przygotowanie oraz przeprowadzenie konkursu wraz z działaniami promocyjnymi odpowiedzialni są specjaliści z agencji Insignia. 

Konkurs „Kocham to!” skierowany jest do konsumentów, którzy wyróżniają się interesującymi pasjami. Ambasadorem kampanii został Mateusz Kusznierewicz – pierwszy Polak, który zdobył medal olimpijski w żeglarstwie.

Działania stanowią kontynuację kampanii zapoczątkowanej w ubiegłym roku. Wówczas ambasadorem akcji był Marek Kamiński, polarnik i podróżnik.

Nadrzędnym celem konkursu jest promowanie marki oraz wszystkich grup produktowych AGD Siemens poprzez emocje związane z pasjami. Działania te mają jednocześnie nawiązywać do wartości takich jak nowoczesny design, szybkość i innowacyjna technologia.

 

 

Akcję w całości przygotowała agencja Insignia, która jest odpowiedzialna m.in. za:

  • opracowanie koncepcji kreatywnej i strategii komunikacji,
  • współpracę z Mateuszem Kusznierewiczem,
  • przygotowanie filmu/spotu konkursowego,
  • projekt i przygotowanie dedykowanego landing page’a konkursowego,
  • kampanie mediową,
  • kompleksowe działania w social media.

 

Zadanie konkursowe polega na jak najciekawszym przedstawieniu pasji oraz miejsca na świecie, które jest z nią powiązane. Zgłoszeń można dokonywać przez stronę www.kocham-to.pl. Oceniać je będzie Mateusz Kusznierewicz. Główną nagrodą jest podróż do wskazanego miejsca oraz ekspres do kawy Siemens EQ.9.