08 października / INSIGNIA

Konica Minolta w rosyjskim kasynie

Dla lidera rynku drukarek Konica Minolta Business Solutions Europe wykonaliśmy program lojalnościowy „Magicolor Club”. Kreacja programu została wybrana jako najciekawsza oferta marketingowa.

Program Magicolor Club oparliśmy na fabule wirtualnego kasyna. W koncepcji programu postanowiliśmy wykorzystać skłonność Rosjan do hazardu. Zarówno badania jak i liczne kasyna znajdujące się na terenie Moskwy stanowią potwierdzenie takiego trybu życia narodu rosyjskiego. Program Magicolor Club został skierowany na rynek wschodniej Europy i zasięgiem objął całe terytorium Federacji Rosyjskiej, liczące ponad 17 mln km² powierzchni.

Na potrzeby programu wykonano 4 strony internetowe. Pierwsza z nich, dostępna pod adresemwww.magicolorclub.ru przypominała wirtualne kasyno, w którym po dokonaniu sprzedaży drukarki można zagrać w koło fortuny, jednorękiego bandytę, kości czy rosyjską ruletkę. Kolejne strony zostały wykonane dla poszczególnych grup zarządzających.

Na najlepszego uczestnika programu i jego podwładnych czekała wycieczka do Las Vegas – Mekki światowego hazardu. Ponadto, uczestnicy mogli wygrać laptopy, palmtopy, MP3 Playery, aparaty cyfrowe itd. Ogółem ponad 1000 atrakcyjnych nagród.

Celem programu było zwiększenie lojalności wobec marki i nasilenie częstotliwości kontaktu z nią. Dodatkowo program spełnia funkcję narzędzia motywującego sprzedawców do intensyfikacji końcowej sprzedaży drukarek.


Skontaktuj się z nami

Joanna Adamowska
New Business Director
j.adamowska@insignia.pl
+48 691 652 100