23 stycznia / INSIGNIA

Kulinarne podróże ze Starwood Hotels&Resorts

W ramach 7-letniej współpracy z siecią Starwood Hotels & Resorts, do której należą Sheraton, Westin i The Luxury Collection, przygotowaliśmy stronę internetową, promującą serię wyjątkowych podróży kulinarnych po Wiedniu, Frankfurcie, Monachium i Warszawie.

Strona odnosi się do programu premiowego Starwood Preferred Guest, który zakłada, iż klienci hoteli Starwood mogą kolekcjonować punkty za pobyt oraz usługi dodatkowe, a następnie wymienić je na bezpłatne noce hotelowe, bilety lotnicze oraz usługi hotelowe w ponad 1200 hotelach,
w blisko 100 krajach.

Dzięki projektowi „SPG in Three Flavours”, który stanowi integralną część programu, uczestnicy mogą poznawać najlepsze smaki miast podczas kameralnych kolacji przygotowanych przez szefów kuchni luksusowych hoteli Starwood.

Strona internetowa stanowi oś komunikacji oferty restauracji w naszych hotelach Starwood w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Jest dostępna w 3 wersjach językowych: angielskiej, niemieckiej i polskiej, także w wersji mobilnej. Jej nowoczesny i bardzo atrakcyjny kafelkowy układ umożliwia lepszą prezentację zdjęć oraz filmów kulinarnych, na czym nam najbardziej zależało. Ponadto, strona jest oparta na strukturze typu „one-page”, dzięki czemu użytkownik może poruszać się po niej za pomocą przesuwania myszki bądź przesuwania dłonią po ekranie smartfona bądź tabletu. Dodatkową funkcjonalność strony stanowi jej integralność z mediami społecznościowymi, dzięki czemu treści publikowane na Facebooku, Twitterze bądź Instagramie, za pomocą konkretnego hashtagu są automatycznie publikowane w serwisie. Współpraca z agencją Insignia była przyjemnością – pracownicy reagowali szybko na zgłaszane uwagi, przedstawiając jednocześnie własne rozwiązania i pomysły. Efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania, oczywiście bardzo pozytywnie

Monika Szewczyk, Digital Field Marketing Manager, Starwood Hotels&Resorts in Poland, C/O Sheraton Warsaw Hotel

Sheraton_www

Sheraton_www2


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl