23 września / INSIGNIA

Lubięnaboczku.pl, czyli Kaminiarz promuje polski boczek

Blisko stuletnia tradycja, cenione na rynku produkty i… nowoczesny e-marketing. To właśnie podstawy naszej współpracy z marką Kaminiarz, z którą rozpoczynamy szeroko zakrojone działania promujące brand. Nasz zespół odpowiada za stworzenie i prowadzenie dedykowanego serwisu lubienaboczku.pl oraz kreowanie wizerunku marki Kaminiarz.

boczek_Kaminiarz

Kaminiarz to rodzinna marka obecna na polskim rynku od 1926 roku. Firma jest liderem wśród producentów boczku w Polsce. Specjalnością marki jest wyrób bekonu w różnych wariantach dedykowanych zarówno branży HoReCa, jak i największym sieciom handlowym w Polsce. W ofercie firmy znajdują się również produkty bezglutenowe.

W ramach współpracy stworzyliśmy portal branded contentowy lubienaboczku.pl, prowadzimy kampanie zasięgowe, działania promocyjne w najważniejszych serwisach kulinarnych oraz odpowiadamy za aktywizację marki w kanałach social media. By zapewnić unikalne treści, współpracujmy z blogerami kulinarnymi, którzy są odpowiedzialni za przygotowanie przepisów dedykowanych marce Kaminiarz.

serwis lubienaboczku.pl

Kampanią chcemy pokazać, jak dodanie boczku, wędzonego, parzonego, gotowanego, pieczonego lub dojrzewającego wzbogaca smak potrawy oraz aromatyczność dań, gwarantując sukces kulinarny – Daniel Ratajczak, Marketingu & PR Manager, Kaminiarz. – Będziemy inspirowali zarówno amatorów, jak i profesjonalistów z kanału HoReCa, przypominając przy okazji, że boczek w polskiej tradycji kulinarnej, nie przypadkowo obecny jest od zawsze.

Współpraca z marką Kaminiarz to okazja do działań z kolejną marką z branży FMCG. Wśród firm, z którymi mieliśmy przyjemność pracować znalazły się między innymi marki Strongbow, Jurajska, Galbani czy Bonduelle.


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl