Malinowska dla Twojej Równowagi

Jurajska poszerza swoją strategię o działania video contentowe. Seria ekskluzywnych wywiadów prowadzonych przez Karolinę Malinowską z gwiazdami muzyki i kina, będzie stałą częścią sobotniego wydania „Pytania na Śniadanie”. INSIGNIA odpowiada za opracowanie strategii, pozycjonowania marki i koncepcji videocontentowej.

Zrównoważona strategia marki
Wszyscy szukamy w życiu szczęścia, spełnienia, równowagi. Jest to cel prawie tak samo powszechny jak generycznym produktem jest woda. Strategia oparta o work-life balance jest naturalną konsekwencją charakteru produktu w dzisiejszych, „szybkich” czasach. Podstawowe założenia filozofii równowagi według Jurajskiej opierają się na korzyściach dla organizmu, psychiki oraz relacji międzyludzkich. – komentuje Krzysztof Tkaczyk, Creative Director, w agencji INSIGNIA. Korzyści te są ułożone w swego rodzaju piramidę potrzeb – aby utrzymać równowagę w życiu, należy zacząć od dbania o równowagę w organizmie czyli regularne picie wody, zrównoważoną dietę oraz aktywność fizyczną. Równowaga w organizmie to baza niezbędna do utrzymania równowagi w życiu, którą Jurajska pomaga wypracować, poprzez udzielanie porad dotyczących relacji, godzenia życia zawodowego i rodzinnego oraz pomoc w samorealizacji i motywację do pracy nad sobą. Identyfikacja marki z takim przesłaniem, myślą związaną z codziennym funkcjonowaniem, w jasny sposób określa jej tożsamość i pozwala wyróżnić się na tle konkurencji. – dodaje Tkaczyk.

Ważni równoważni – aktywacja video contentu
Aktualnym etapem projektu są działania videocontentowe. Do końca czerwca w sobotnim wydaniu „Pytania na Śniadanie” Karolina Malinowska poprowadzi serię ekskluzywnych wywiadów z dziesięcioma gwiazdami kina, muzyki i mediów. Gwiazdy przez pryzmat swoich historii będą pokazywać jak radzą sobie z odnajdywaniem balansu między życiem prywatnym i zawodowym. Wywiady emitowane w TVP mają charakter teaseru do pełnych wywiadów, które będzie można oglądnąć na kanale „Twoja Równowaga” na YouTube. W rozmowach o równowadze wzięli udział m.in. Jakub Wesołowski, Maciej Musiał i Anna Cieślak. Już wkrótce ogłoszone zostaną kolejne znane z mediów osobistości.

Zrównoważony content
Dla potrzeb strategii zaprojektowaliśmy, uruchomiliśmy i prowadzimy serwis brandedcontentowy www.twojarownowaga.pl, będący elementem spójnej strategii marki. Portal działa już od roku. Za pośrednictwem serwisu użytkownicy mogą dowiedzieć się, w jaki sposób mogą wpłynąć na utrzymanie równowagi w swoim życiu.

Więcej o projekcie można przeczytać tutaj.

Twoja rownowaga_www

Musial_Malinowska8

Musial_Malinowska

Musial_Malinowska1

Musial_Malinowska2

Musial_Malinowska7