23 grudnia / INSIGNIA

MaxxiMUM możliwości – blogerzy w akcji!

Kolejna kampania realizowana dla marki Bosch: promocja robotów kuchennych MaxxiMUM wraz z zestawem akcesoriów „Pasta Passion”, „Veggie Love”, „VitalEmotion”, „HuntingAdventure” oraz „Tasty Moments 5w1″, umożliwiających realizację kuchennych pasji. W kampanii odpowiadaliśmy zarówno za stworzenie koncepcji, jak i jej realizację.

Kampania „MaxxiMUM możliwości” trwała od października do końca grudnia 2014 roku. Obejmowała szereg aktywności marketingowych, między innymi: obecność w prasie, w internecie oraz POSy.

Kampania internetowa

W ramach działań w internecie przeprowadziliśmy konkurs dla internautów. Na dedykowanej stronie internetowej www.maxximumbosch.pl znajdował się test, który pozwalał dobrać najbardziej dopasowany do preferencji użytkownika robot MaxxiMUM. Przez cztery tygodnie internauci mogli wygrać robot wraz z zestawem akcesoriów. Wystarczyło wypełnić test i kreatywnie odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego przygotowanie posiłków sprawia Ci radość?”.
Kampania wizerunkowo-promocyjna odbywała się w różnych kanałach w internecie.
Przez miesiąc poprzedzający Święta Bożego Narodzenia na www.kuchnia.wp.pl emitowana była sekcja specjalna „Święta ze smakiem” zawierająca przepisy i porady świąteczne z poleceniem wykorzystania Robotów MUM. Dodatkowo autopromocja redakcyjna sekcji oraz sama sekcja były obrandowane.
Łącznie sekcje odwiedziło ponad 210 000 unikalnych użytkowników, a banery obrandowane robotem MUM, promujące sekcję w WP zostały wyświetlone ponad 55 000 000 razy.
Nietuzinkowe cechy robotów MUM były przedstawiane na powierzchniach richmediowych w pakiecie Agory i w WP, a także poprzez promocję filmu na kanale YouTube. Dodatkowo kampania odbywała się na wizerunkowych formatach w WP, a także prowadzone były działania efektywnościowe z wykorzystaniem FB GA, GDN i retargetingu. Działania promocyjne konkursu, skierowane do grupy docelowej odbywały się na Facebooku w sieci reklamowej Google, na kobieta.wp.pl, a także na portalach kulinarnych m.in.: doradcasmaku.pl i kukbuk.pl. Dodatkowo w Rich Mediach w pakiecie Agory i WP wyodrębnione były odsłony, zachęcające do konkursu.
W konkursie uzyskaliśmy niemal 8000 zgłoszeń.
Łącznie komunikat reklamowy wyświetlono 5,5 miliona razy i uzyskano blisko 250 000 klików.

Blogerzy kulinarni wyzwani na pojedynek

Kampania obejmowała także współpracę z blogerami. Inspirując się wielkim sukcesem Ice Bucket Challenge rzuciliśmy wyzwania blogerom, którzy stanowią silną markę w wirtualnym świecie kulinariów.
Każdy z blogerów miał za zadanie przygotować danie z wykorzystaniem robota MaxxiMUM i pakietu akcesoriów, a następnie rzucić wyzwanie kolejnemu blogerowi.

Do współpracy zaprosiliśmy pięciu wysokozasięgowych blogerów:

Każdy z nich przygotował inny specjał.

Dorota Kamińska zawstydziła współkonkurentów pasztetem z dzika

Joanna Moroch występująca pod pseudonimem Margarytka,
za pomocą robota MUM z przystawką „VitalEmotion” stworzyła ciasto a następnie upiekła ciasteczka

Dorota Wdowińska przygotowała piernikową pastę sojową

Marta Wierzbicka za pomocą MUM’a przyrządziła ravioli ze szpinakiem

Tymczasem Tomasz Lach zrobił dyniową czekoladę na gorąco

Zaangażowanie społeczności

Ostatni bloger rzucił wyzwanie fanom marki Bosch na Facebooku. Internauci mieli za zadanie podać przepis na potrawę, możliwą do przygotowania za pomocą robota kuchennego MUM.

MaxxiMUM_Bosch1


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl