13 stycznia / INSIGNIA

Mokate w krainie czarów

Odpowiadamy za strategię, kreację i egzekucję działań kampanii The Magic Experience, do której zaangażowaliśmy znaną wokalistkę, Justynę Steczkowską. Artystka w ramach kampanii wcieliła się w rolę „Alicji w Krainie Czarów”, oprowadzając odbiorcę po magicznym świecie herbat Loyd.

Jesteśmy odpowiedzialni za strategię, kreację i egzekucję działań tej zintegrowanej kampanii.  Stworzyliśmy również dedykowany akcji serwis internetowy www.magicznakraina.loydtea.pl.

Estetyka kampanii utrzymana jest w konwencji surrealistycznej krainy zmysłowej magii. W naszych działaniach chcieliśmy połączyć tzw. magię dnia codziennego z ludycznymi i baśniowymi wyobrażeniami o magii.

Co warte podkreślenia, w trakcie tej kampanii, odbiorcy nie musieli pozostawać bierni. Spot telewizyjny stanowi jedynie zaproszenie do krainy czarów, którą można zwiedzić w Internecie. Dopiero tutaj można poczuć prawdziwą magię i głębię krainy wykreowanej na potrzeby marki. Internautów, którzy zalogowali się na stronie www.magicznakraina.loydtea.pl, po krainie czarów oprowadza sama Justyna Steczkowska.

loyd_sar1

loyd_sar2


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl