Nowa odsłona Akademii Smaku BOSCH

Kuchnia to ważne miejsce w naszym życiu. To właśnie potrawami wyrażamy miłość, przepraszamy, dziękujemy. W kuchni możemy świetnie się bawić gotując i smakując z najbliższymi. Wreszcie, to miejsce, gdzie uczymy dzieci tradycji. O wszystkich tych trzech wartościach – miłości, zabawie i tradycji – będziemy mówić w tegorocznej Akademii Smaku Bosch z pomocą naszych trzech wyjątkowych influencerów! 

Do tegorocznej kampanii Akademii Smaku 2018 zaprosiliśmy trzech influencerów: Mateusza Gesslera – kucharza i restauratora, Tomasza Lacha – autora bloga Zajadam.pl oraz znaną i cenioną aktorkę telewizyjną i teatralną – Sonię Bohosiewicz. Każdy z ambasadorów będzie uosabiał jeden ze stylów gotowania: sprytny, szybki i mistrzowski. Dzięki temu każdy odbiorca będzie mógł wybrać przepisy zgodnie ze swoim temperamentem i podejściem do gotowania.

Akademia Smaku Bosch 2018

W ciągu roku dla czytelników portalu przygotowaliśmy trzy aktywacje, które będą nawiązywać do kluczowych elementów tegorocznej idei Akademii Smaku, czyli miłości, zabawy i tradycji. Dodatkowo, influencerzy wyjdą poza swoje kuchnie, by odkryć regionalne gospodarstwa, gdzie poznają kolejną odsłonę tradycyjnej kuchni polskiej.

Sam portal Akademia Smaku uzupełniliśmy nie tylko o nowe autorskie przepisy, ale również porady sprzętowe. Użytkownicy otrzymają jeszcze więcej video contentu oraz lepiej dopasowane treści pod mobile.

Nowym pomysłem naszej agencji jest też budowanie silnej więzi z Akademią Smaku już od pudełka ze sprzętem AGD. Każdy nowy nabywca zostanie wciągnięty do projektu, ale według własnych preferencji.

W tym roku konsument rozpocznie swoją przygodę z Akademią Smaku już od otwarcia pudełka z produktem marki Bosch, konkretnie z blenderem, robotem MUM, płytą lub piekarnikiem. Konsumenta przywita nasz mistrz, Mateusz Gessler, składając obietnicę wybierania i przesyłania co miesiąc kuchennych inspiracji i wspaniałych przepisów po to, by gotować jeszcze smaczniej, a przy tym maksymalnie wykorzystać atuty właśnie zakupionego sprzętu. Liczymy, że użytkownik doceni zarówno starania Mateusza, jak i zalety sprzętu, a dzięki Akademii Smaku zainteresujemy go innymi urządzeniami marki Bosch

– mówi Robert Wieja, dyrektor zarządzający agencji INSIGNIA.

Jako agencja odpowiadamy za opracowanie strategii oraz jej wdrożenie.