Media Relations

Kreowanie pozytywnego wizerunku marki oraz oferowanych produktów i usług przy pomocy mediów to bardzo istotny element działań Public Relations. Budowanie odpowiednich relacji z mediami jest istotnym elementem działań komunikacyjnych i może zagwarantować marce wiele korzyści.

Dzięki wykorzystaniu narzędzi oferowanych przez sieć, możliwe jest kształtowanie pozytywnego i rozpoznawalnego wizerunku marki lub produktu. Budując, a następnie rozwijając relacje z dziennikarzami, blogerami oraz samymi internautami sprawiamy, że marka zdobywa trwałą pozycję w świadomości konsumentów.

W działaniach Media Relations z powodzeniem wykorzystujemy PR internetowy, Branded content czy Inbound Marketing. Istotne jest jednak, aby wszelkie działania przy użyciu mediów były odpowiednio zaplanowane.

Wykorzystując odpowiednie narzędzia interaktywne, budujemy, a następnie rozwijamy relacje z mediami. Poprowadzimy dla Ciebie biuro prasowe i firmowy blog, przygotujemy komunikaty prasowe i artykuły eksperckie, zorganizujemy współpracę z blogerami. Dzięki dbałości o jakość treści Twoja marka zdobędzie trwałą pozycję na rynku.

 

Powrót