14 listopada / INSIGNIA

Europejska kampania Phyto2GO dla Amway

Nutrilite, marka Amway, rozpoczęła szeroko zakrojoną promocję nowego produktu – Phyto2GO, napoju wspomagającego układ odpornościowy. Jesteśmy odpowiedzialni za pomysł, kreację oraz realizację filmu.

Phyto2GO to nowoczesna i wygodna propozycja w formie napoju dla osób codzienne dbających o zdrowie. Ta niepozorna butelka ze specjalnym korkiem, kryje w sobie ogromną moc. Do uprzednio przefiltrowanej wody dodawany jest koncentrat, uwalniany po odkręceniu korka. Zawiera on witaminę C pochodzącą z aceroli, cynk oraz kompleks z owoców jagodowych. Rośliny i owoce użyte do produkcji napoju są uprawiane na organicznych farmach Nutrilite.

Amway Phyto2GO making of

 

Serwis phyto2go.eu, w całości poświęcony produktowi, promowany jest we wszystkich krajach Europy, w których obecny jest Amway. Na potrzeby kampanii promocyjnej przygotowaliśmy interaktywny film, który ma niecodzienną formę. Materiał można zobaczyć w dwóch odsłonach – pesymistyczną i optymistyczną wersję dnia pracy w biurze. Ta druga pojawia się po naciśnięciu przycisku „P” na klawiaturze – mówi Tomasz Michalik, Business Development Director w Agencji INSIGNIA. – Cieszymy się, że film promocyjny, nad którym pracowaliśmy, po fazie testów na trzech rynkach europejskich, emitowany jest obecnie w całej Europie. To dla nas ogromne wyróżnienie pieczętujące dobry początek współpracy z Amway.

Hasłem promujących Phyto2GO jest Z myślą o życiowych zakrętach.

 

Phyto2GO_plansza

Nasz nowy produkt Phyto2GO jest fantastycznym rozwiązaniem dla osób, które są w ciągłym biegu i potrzebują prostych, efektywnych rozwiązań. Sam produkt, dzięki specjalnemu, opatentowanemu[1] korkowi, powoduje efekt WOW. Takiego też rezultatu oczekiwaliśmy po filmie promocyjnym – mówi Anna Hałaczkiewicz, Senior Social Media Project Leader Europe, Amway. – Dzięki fantastycznej współpracy z agencją INSIGNIA udało nam się stworzyć świetny materiał, pokazujący, jak wygląda świat „z” oraz „bez” produktu. Idealnie przemawia do naszej grupy docelowej oraz wzbudza ogromne zainteresowanie, nie tylko w świecie Amway.

W ramach prowadzonych działań agencja INSIGNIA odpowiada za pomysł, kreację oraz realizację filmu. Film promujący został przygotowany przez dom produkcyjny ISTV na zlecenie agencji INSIGNIA.

Phyto2GO


[1] *US Patent # 7886899 B2


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl