04 października / Michał Grzebyk

Piotr Kaczor dla Marketer + pisze o marketing automation

W najnowszym numerze Marker+ (nr 3/2016) znajdziesz artykuł Piotra Kaczora, naszego IT managera, poruszający temat marketing automation w B2B. 

Marketing automation pozwala nie tylko na zdobycie klienta biznesowego, ale także na otoczenie go prawdziwą opieką – tak przed zakupem, jak i po nim. Zadowolony, zaznajomiony z produktem i wypieszczony klient oznacza tylko jedno: wysokie ROI.

Z artykułu dowiesz się m.in.:

  • czym jest marketing automation, lead nurturing i dlaczego pojęcia te nie mają praktycznie nic wspólnego z e-mailingiem,
  • jakie są różnice między marketing automation dla B2B a B2C,
  • czym jest lejek sprzedażowy oraz jak dopasować komunikację do etapu lejka, w którym znajduje się potencjalny klient,
  • jak budować pozytywne skojarzenia i emocjonalnie związać ze sobą klienta,
  • jak zbierać, analizować i wykorzystać dane do zwiększenia zysku .

Chcesz dowiedzieć się więcej? Koniecznie zajrzyj do Marketer +

Marketer_okładka