Piotr Kaczor dla Marketer + pisze o marketing automation
W najnowszym numerze Marker+ (nr 3/2016) znajdziesz artykuł Piotra Kaczora, naszego IT managera, poruszający temat marketing automation w B2B.
Marketing automation pozwala nie tylko na zdobycie klienta biznesowego, ale także na otoczenie go prawdziwą opieką – tak przed zakupem, jak i po nim. Zadowolony, zaznajomiony z produktem i wypieszczony klient oznacza tylko jedno: wysokie ROI.
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- czym jest marketing automation, lead nurturing i dlaczego pojęcia te nie mają praktycznie nic wspólnego z e-mailingiem,
- jakie są różnice między marketing automation dla B2B a B2C,
- czym jest lejek sprzedażowy oraz jak dopasować komunikację do etapu lejka, w którym znajduje się potencjalny klient,
- jak budować pozytywne skojarzenia i emocjonalnie związać ze sobą klienta,
- jak zbierać, analizować i wykorzystać dane do zwiększenia zysku .
Chcesz dowiedzieć się więcej? Koniecznie zajrzyj do Marketer +