25 marca / INSIGNIA

Poznaj drogę do wiosennej przemiany – śniadanie prasowe

Dla marki Jurajska prowadzimy kampanię repozycjonującą, budując świadomość marki na trudnym rynku wody mineralnej z silną i ugruntowaną konkurencją. Pierwszym etapem naszej współpracy była promocja związana z wprowadzeniem na rynek nowego produktu marki Jurajska: Jurajska z Wapniem, która zawiera Aquamin (naturalny składnik mineralny, produkowany z alg morskich).

Śniadanie, pod tytułem „Poznaj drogę do wiosennej przemiany” zostało zorganizowane w pierwszy dzień wiosny. Poza wprowadzeniem nowego produktu zrealizowaliśmy teasing dla szerszej akcji marki Jurajska. Zaprezentowaliśmy wizję marki i przybliżyliśmy świat przeżyć marki i wartości, na których jest osadzona.Eksperci opowiadali o wpływie minerałów na piękne ciało, spalanie tkanki tłuszczowej i utrzymanie równowagi organizmu. Na koniec dziennikarze mogli wziąć udział we wspólnym przygotowywaniu przekąsek z Jackiem Bilczyńskim, autorem bestsellerowych książek „Fit jest sexy” i „Fit od kuchni”. Jacek prezentował jak w prosty i szybki sposób przyrządzić zdrowe i smaczne posiłki na cały dzień.

Jurajska_sniadanie1

Jurajska_sniadanie2

Jurajska_sniadanie3

Jurajska_sniadanie4

Jurajska_sniadanie5

Jurajska_sniadanie6

Jurajska_sniadanie7

Jurajska_sniadanie8

Jurajska_sniadanie9


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl