Aktualnie poszukujemy

Czujesz, że Twoje drugie życie toczy się w mediach społecznościowych?
Interesujesz się najnowszymi trendami w marketingu?
Biegle analizujesz wszystkie wykresy i dane wynikające z działań SM?
Śledzisz najnowsze raporty i samodzielnie prowadzisz kampanie w mediach społecznościowych?

Aplikuj na stanowisko SOCIAL MEDIA SPECIALIST

Zakres obowiązków:

  • Samodzielna obsługa kanałów społecznościowych marki.
  • Przygotowywanie koncepcji kreatywnych komunikacji.
  • Samodzielne wdrażanie strategii obecności marki w poszczególnych kanałach SM.
  • Współpraca z zespołem kreatywnym, produkcyjnym i mediowym.
  • Analiza prowadzonych działań w oparciu o dane m.in. z narzędzi takich jak Sotrender, NapoleonCat, Brand24, Sentione, Google Analytics.
  • Wykonywanie estymacji wyników oraz realizacja zakładanych KPIs.
  • Przygotowywanie raportów i prezentacji przetargowych.
  • Reprezentowanie agencji na spotkaniach z klientami i eventach branżowych.

 

Wymagania:

  • Minimum roczne doświadczenie w pracy na tym samym lub podobnym stanowisku w agencji reklamowej.
  • Pomysłowość i kreatywność.
  • Zdolności copywriterskie.
  • Znajomość obsługi narzędzi Sotrender, Brand24, Sentione, Google Analytics.
  • Zdolność analitycznego i strategicznego myślenia.
  • Samodzielność.
  • Wysoka odpowiedzialność.
  • Dobra znajomość języka angielskiego.

 

Zapewniamy:

  • Pracę dla prestiżowych klientów.
  • Współtworzenie dużych, nagradzanych kampanii.
  • Samodzielność w prowadzeniu projektów.
  • Szkolenia i konferencje branżowe.
  • Pracę w elastycznych godzinach pracy.
  • Stabilne zatrudnienie na pełny etat.
  • Nowoczesne miejsce pracy w Krakowskim Parku Technologicznym.
  • Miłą, przyjazną atmosferę całego zespołu.

 

Aplikuj: [email protected]

social media specialist

Zakres obowiązków:

  • Analiza badań mediowych i marketingowych,
  • Planowanie kampanii mediowych (tworzenie strategii mediowych w oparciu o cele biznesowe Klientów, kosztorys, prezentacja sprzedażowa),
  • Wyznaczanie KPI kampanii mediowych, estymacje skuteczności planowanych kampanii mediowych,
  • Optymalizacja kampanii w celu maksymalizacji wyników,
  • Tworzenie rekomendacji mediowych w trakcie trwania kampanii,
  • Monitorowanie, analiza i raportowanie wyników kampanii,
  • Współpraca z innymi działami firmy w ramach prowadzenia kampanii mediowych,
  • Bezpośrednia obsługa kampanii: Google Adwords, Facebook, Instagram,
  • Bieżące śledzenie i analizowanie trendów rynkowych,
  • Negocjacje warunków cenowych z Klientami/partnerami,
  • Bezpośredni kontakt z Klientem w zakresie bieżącej obsługi (odpowiedzi na zapytania, przygotowanie zestawień i raportów),

 

Wymagania:

  • Znajomość specyfiki mediów oraz narzędzi mediowych,
  • Znajomość aktualnych trendów (digital),
  • Zdolność analitycznego i strategicznego myślenia,
  • Umiejętność działania pod presją czasu,
  • Zdolności komunikacyjne, w tym budowania relacji z Klientem/partnerem,
  • Dobra organizacja pracy, zdolność szybkiego reagowania na potrzeby Klientów,
  • Dobra znajomości języka angielskiego i pakietu Office,
  • Minimalne doświadczenie na tym samym lub podobnym stanowisku – 1 rok.
  • Za serce włożone w pracę możemy zaoferować Ci:

 

Naprawdę atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niekorporacyjną atmosferę w pracy. Nie musisz też martwić się o zaplecze niezbędne do wykonywania pracy – wszystko to już na Ciebie czeka. Zapytasz czym jeszcze możemy Cię przekonać do aplikowania? Jeśli prywatna opieka medyczna i karta sportowa to dla Ciebie normalka to dorzucimy jeszcze imprezy i wyjazdy integracyjne, pyszną kawę oraz coś słodkiego i owoce 🙂

Aplikuj na: [email protected]