20 sierpnia / INSIGNIA

Przyjaciel Foki Szarej

Na potrzeby kampanii organizacji WWF prowadzonej wraz z marką Bosch prowadziliśmy szereg działań edukacyjnych skierowanych do dzieci i rodziców. Oprócz serwisu internetowego, budowania społeczności na Facebooku, zachęciliśmy też do wsparcia akcji najpopularniejsze polskie blogi skierowane do rodziców. Akcję wspierał popularny aktor – Rafał Królikowski.

Jak dotrzeć do rodziców i dzieci z tematem ekologicznym? Co zrobić, by działania miały długofalowy efekt i głęboko zapisały się nie tylko w pamięci, ale i przeniosły się na zachowanie? Odpowiedzią jest przykład akcji organizacji WWF i marki Bosch „Ochrona fok szarych”.

„Przyjaciel foki szarej” był akcją edukacyjną skierowaną do dzieci i ich rodziców. Chcieliśmy ukazać możliwości współegzystowania fok z człowiekiem oraz zagrożeń jakie mogą spotkać te ssaki. Podczas 3 miesięcy prowadzenia działań wokół idei ochrony fok szarych w Polsce udało się nam zgromadzić społeczność ponad 6000 aktywnych internautów. Zaangażowanie internautów było widoczne we wpisach, komentarzach, zdjęciach i apelach do znajomych.

Głównym kanałem komunikacji był fan page na Facebooku: Przyjaciel foki szarej, gdzie fani akcji mogli uzyskać informacje na interesujące ich tematy związane z ochroną fok szarych, dzielili się także swoimi przemyśleniami oraz brali udział w przygotowanych dla nich konkursach. Do akcji dołączyły się także blogi i serwisy parentingowe, portale ekologiczne oraz jedno z warszawskich przedszkoli, które przeprowadziło specjalne zajęcia o fokach.

Atrakcyjnemu propagowaniu wiedzy o ekologii oraz życiu fok służyła także przygotowana przez nas strona internetowa www.przyjaciel-foki.pl, na której można było znaleźć interaktywne aplikacje, zabawy oraz informacje o tym, w jaki sposób możemy oszczędzać wodę i dbać o ekologię. A wszystko to w rytmach specjalnie skomponowanej na tę okazję piosenki –  „Foczy hit lata”.

 


Skontaktuj się z nami

Joanna Adamowska
New Business Director
j.adamowska@insignia.pl
+48 691 652 100