12 stycznia / INSIGNIA

Rusza kolejna edycja Akademii Smaku Bosch

W tym roku postawiliśmy na synergię mediów offline, online oraz telewizji, a w projekt zaangażowaliśmy specjalistów z branży kulinarnej, czuwających nad merytoryką Akademii Smaku i znaną aktorkę. Gospodarzami projektu zostali: Tomasz Jakubiak, ceniony szef kuchni, a także dwaj popularni blogerzy kulinarni – Tomasz Lach (zajadam.pl) oraz Piotr Ogiński (Kocham Gotować). Towarzyszyć im będzie Katarzyna Glinka, która pod ich okiem, będzie szkolić swoje kulinarne umiejętności.

Akademia online i na żywo

Fakt, że poprzednie edycje Akademii Smaku cieszyły się ogromną popularnością, zainspirował nas do stworzenia kolejnej jej odsłony. Chcemy zainspirować, zaangażować i edukować Polaków poprzez wideowarsztaty, konkursy dla konsumentów, comiesięczne e-magazyny, dedykowany serwis akademiasmaku.pl, a także cykliczne spotkania kulinarne w Centrum Domowych Inspiracji. Na zakończenie projektu wydana będzie również książka kucharska.

Podczas dziesięciu wideowarsztatów, poruszających kompleksowo dane obszary ( np. mąka, chleb, makaron), szef kuchni Tomasz Jakubiak będzie przedstawiał Katarzynie Glince klasyczny sposób przygotowania dania, z kolei blogerzy zadbają o niestandardowe pomysły. Każdy z wideowarsztatów zakończy się konkursem dla internautów. Będą oni mogli przesyłać swoje autorskie przepisy na dania, zwieńczeniem czego będzie możliwość wzięcia udziału w tematycznych spotkaniach z zaangażowanymi przez nas ekspertami oraz gwiazdą, podczas których kulinarni pasjonaci poznają nowe techniki kulinarne oraz różne sposoby na przygotowanie dań.

Projekt wzmocnią także działania w internecie – zasięgowa kampania w portalach kulinarnych, wsparta działaniami redakcyjnymi, kampania w sieci Google GDN oraz na Facebooku. Materiały video dostępne będą na YouTube oraz m.in. w playerach gazety.pl.

Miniserial z gwiazdami projektu

Nowością tegorocznej Akademii Smaku jest jej bardzo mocna obecność w telewizji. Miniserial „Akademia Smaku Zosi i Tomka”, w którym główne role grają Katarzyna Glinka oraz Tomasz Jakubiak, powstał z myślą o nienachalnej prezentacji produktów Bosch. Bohaterowie, czyli Zosia i Tomek, to sąsiedzi z bloku, którzy poznają się tuż po wprowadzce trzydziestokilkuletniej singielki do bloku kreatywnego i znanego szefa kuchni. To co ważne, to fakt, że w każdym odcinku zostaną zaprezentowane autorskie potrawy Tomka, a widzowie będą mieli szansę podpatrzeć jak pracuje mistrz i czego można się od niego nauczyć. Tuż po emisji serialu, przepisy na zaproponowane przez Jakubiaka potrawy, znajdą się na stronie Akademii Smaku. Serial „Akademia Smaku Zosi i Tomka” emitowany jest na antenie TVP2  w każdy piątek o godz. 19:55.

Projekt wzmocnią także działania w internecie – zasięgowa kampania w portalach kulinarnych, wsparta działaniami redakcyjnymi, kampania w sieci Google GDN oraz na Facebooku. Materiały video dostępne będą na YouTube oraz m.in. w playerach gazety.pl.

INSIGNIA odpowiada za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz kompleksową obsługę.

Bądźcie z nami na www.akademiasmaku.pl!

akademia smaku glowna