31 marca / INSIGNIA

Sposób na oszczędzanie ze Stabilerem

Dla firmy Darco, producenta stabilizatora wentylacji Stabiler, zrealizowaliśmy kampanię wizerunkowo-sprzedażową, odpowiadając za strategię i kreację kampanii.

Mając na uwadze fakt, że większość Polaków widzi potrzebę oszczędzania na ogrzewaniu pomieszczeń, dostrzega straty ciepła w swoim domu, a tylko co trzeci ma pełną kontrolę nad wydatkami na ogrzewanie, przygotowaliśmy szereg działań, które miały na celu wzrost świadomości marki wśród potencjalnych klientów oraz edukację w zakresie wentylacji i oszczędności w ogrzewaniu.

Key Message kampanii: stabilizator wentylacji Darco pomaga oszczędzać pieniądze i zapewnia ciepło w Twoim domu.

Działania
Na kampanię składało się kilka działań: kampania odsłonowa wprowadzająca produkt i zapoznająca klientów z jego nazwą, działania edukacyjne mające na celu zaakcentowanie ważności właściwej wentylacji pomieszczeń i konieczności zapobiegania stratom ciepła oraz kampania podkreślająca realne oszczędności płynące z zastosowania produktu. Kampania promocyjna prowadzona była w okresie 04.11.2013-14.03.2014.

W ramach podjętej współpracy wykonaliśmy stronę produktu Stabiler. Poza informacjami dotyczącymi działania urządzenia, znajduje się tam też gra oraz kalkulator przeliczający, jaką kwotę zaoszczędzimy dzięki zastosowaniu w domu/mieszkaniu Stabilera. Kalkulator dostosowany była zarówno dla zwykłych odbiorców, jak również dla ekspertów. Wyliczenia oszczędności dokonywane były dla domu i mieszkania.

Ważnym elementem kampanii był konkurs, w którym co tydzień można było wygrać 2 000 złotych i dowiedzieć się jak oszczędzać pieniądze na ogrzewaniu. W specjalnej aplikacji internauci mogli zagrać w grę zręcznościową polegającą na zatrzymywaniu w domu uciekających pieniędzy związanych z kosztami ogrzewania i nieszczelnej wentylacji. Użytkownicy, którzy zdobyli określoną liczbę punktów w grze mogli odpowiedzieć na pytanie otwarte związane z ogrzewaniem i wentylacją i zdobyć nagrodę główną.

Kampania internetowa obejmowała cykl artykułów sponsorowanych w serwisach budowlanych i wnętrzarskich: dom.pl, budowlano-remontowy.pl, archirama.pl, 4budowlani.pl, olazienkach.pl,wnętrza.webzine.pl, modny-dom.pl, mieszkaniezpomyslem.pl, dom trendy.pl, dekordia.pl, murator plus.pl, decconia.pl. Łączna ilość wyświetleń to 141 742.
Na portalu murator domu.pl została stworzona sekcja dedykowana. Zamieściliśmy w niej 10 artykułów tematycznych, ulotkę dotyczącą Stabilera, galerie zdjęć, 2 filmy oraz grę.

Kampania w prasie to cykl artykułów sponsorowanych oraz reklamy graficzne w prasie budowlanej: Inżynier Budownictwa, M jak Mieszkanie, Murator, Architektura Murator, o łącznym nakładzie 443 000 sztuk.

Wykonaliśmy także mailingi do bazy 72 000 odbiorców. Zrealizowaliśmy kampanię CPC w ramach pakietu zasięgowego, składającego się z najlepszych serwisów skierowanych do osób, które remontują bądź urządzają domy i mieszkania oraz kampanię Google Adwords GDN i Search.

Efekty

Dzięki kampanii, prowadzonej dla Stabilera udało nam się zbudować świadomość marki i wzbudzić potrzebę jego posiadania, utrwalić nazwę produktu i marki poprzez kampanię edukacyjną oraz prowadzenie działań sprzedażowych. To kampania edukacyjna przyniosła najwięcej wartościowego ruchu co oznacza zainteresowanie marką i produktem. Działania sprzedażowe prowadzone w modelu CPC przyczyniły się do rozpowszechnienia produktu wśród klientów.

darco 1

Darco 3


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl