16 stycznia / INSIGNIA

Style to GO – blogerki w akcji

INSIGNIA kontynuuje współpracę z marką Bosch. Tym razem, uruchamiamy akcję w blogosferze, która promuję nową linię mini-stylizatorów do włosów „STYLE TO GO”. Wykorzystując znajomość trendów zaprosiliśmy do akcji blogerki z kategorii fryzur, lifestyle’u, fitness i urody. Do akcji promocyjnej zaangażowaliśmy Aline Rose, Blondhaircare, Styl Oly, Dr Lifestyle, Charlize Mystery oraz Fashionelkę.

Celem tej kampanii jest zwrócenie uwagi na produkty poprzez angażujący i atrakcyjny charakter komunikacji, budowa świadomości produktów oraz korzyści ich użytkowania, a także generowanie wysokiego zasięgu komunikacji poprzez dobór adekwatnych blogów do współpracy przy kampanii. Key ideą komunikacji jest: dobry styl jest ponadczasowy. Zawsze i wszędzie w dobrym stylu – produkty „Style to go” pozwolą Ci wyglądać dobrze bez względu na czas i miejsce.” – komentuje Łukasz Skotnicki, Senior Strategy Planner INSIGNIA

Przeważająca część kobiet niemal codziennie stylizuje włosy, co zajmuje im co najmniej kwadrans. Linia „STYLE TO GO” składa się z poręcznej suszarki, prostownicy oraz suszarko-lokówki i przeznaczona jest dla nowoczesnych kobiet, które lubią wyglądać dobrze bez względu na to czy są w podróży czy po zajęciach sportowych.

Akcja „STYLE TO GO” potrwa 3 miesiące i zostanie podzielona na trzy etapy.

  • Pierwszy odbywa się pod hasłem „stylizacje-inspiracje” – blogerki z użyciem sprzętu BOSCH’a wykonały tutorial, stylizując się na lata 20’ i 70’ i dostarczając swoim czytelniczkom inspiracji w okresie sylwestrowo-karnawałowym.
  • Drugi etap akcji to „sprzęt do zadań specjalnych”, do którego włączyły się blogerki, zajmujące się tematyką aktywnego lifestyle’u. Dziewczyny pokazują, że dzięki podręcznemu sprzętowi, który mieści się w torbie sportowej, można wyglądać świetnie niezależnie od czasu i miejsca.
  • Trzeci etap odbywa się pod hasłem „kobieta w podróży”. Zaprosiliśmy do niego lifestyle’owe blogerki z zacięciem do podróży. Przedstawiają one produkt w kontekście mobilności. STYLE TO GO zapewnia świeży i piękny wygląd niezależnie od szerokości geograficznej.

Dodatkowo, każda z blogerek zorganizowała dla swoich czytelniczek konkurs, w którym mają przedstawić „jak przygotować atrakcyjną fryzuję w 15 min.”, „sposób na szybkie ogarnięcie się po zajęciach” oraz „podróżniczy zestaw nowoczesnej kobiety”.
Akcja potrwa do końca lutego 2015 roku.

Style to go_1

Style to go_3

Style to go_4