28 listopada / INSIGNIA

TOTALne przyspieszenie

Początkiem września rozpoczęliśmy współpracę z firmą TOTAL, producentem olejów silnikowych.

W ramach współpracy przygotowaliśmy akcję promocyjną dla sektora B2B skierowaną do handlowców, warsztatów i sklepów specjalistycznych, oraz loterię skierowaną do konsumentów indywidualnych.

Istotnym elementem akcji promocyjnej są także materiały POS przyznawane warsztatom i sklepom za dokonanie zakupu olejów Total i Elf. Materiały POS zawierają materiały promocyjne zapraszające klientów końcowych do udziału w loterii, w której można wygrać samochód Citroen C3, telewizory Samsung i ubrania F1. By wziąć udział w loterii wystarczyło kupić dowolne opakowanie oleju Total Quartz, biorącego udział w loterii, lub wymienić taki olej w warsztacie, zachować dowód zakupu w postaci paragonu lub faktury i wysłać zgłoszenie za pomocą dedykowanej loterii platformy internetowej www.wygrajztotal.pl.

Dodatkowo, dla punktów dystrybucji olejów zorganizowaliśmy konkurs fotograficzny na stronie www.zalogamistrzow.pl, w którym można wygrać wspólną jazdę z kierowcą rajdowym – Hubertem Ptaszkiem.

Odpowiadamy za opracowanie strategii działań i kreację kampanii, która – obok stworzenia dedykowanych landing pages (www.kierujsiewygrana.pl, www.wygrajztotal.pl i www.zalogamistrzow.pl) – obejmuje przygotowanie kreacji graficznych, key visuali i materiałów POS. Zorganizowaliśmy i czuwamy nad przebiegiem loterii.

total_sar1

Total

total2


Skontaktuj się z nami

Joanna Adamowska
New Business Director
j.adamowska@insignia.pl
+48 691 652 100