25 września / INSIGNIA

Twój świat od kuchni

Twój świat od kuchni to wspólna kampania dwóch liderów rynku marki Bosch i delikatesów Alma. Jako inicjator tej współpracy jesteśmy odpowiedzialni za strategię, kreację i egzekucję działań.  Stworzyliśmy serwis internetowy, materiały POS oraz reklamę prasową.

Myślą przewodnią akcji jest kulinarna podróż sentymentalna, którą każdy z nas odbywa podczas gotowania. – Strategia agencji łączy w sobie ekspercki wizerunek marki Bosch z nową linią produktów Food&Joy w Delikatesach Alma. Twarzą kampanii został szef kuchni i gwiazda telewizji Robert Sowa, który zachęca Polaków, aby podzielili się swoimi kulinarnymi wspomnieniami. Nagrodą główną w konkursie jest kuchnia marzeń marki Bosch oraz zestaw produktów Food&Joy!

W ramach promocji „Twój świat od kuchni” zaprosiliśmy pasjonatów kulinariów do chwalenia się swoimi przepisami „z historią” – wywołującą wspomnienia i emocje. Internauci mogli dzielić się przepisami, które wpłynęły na ich życie. Na potrzeby akcji powstał serwis www.twojswiatodkuchni.pl, w którym pojawiały się filmy kulinarne z historiami opowiadanymi przez Roberta Sowę, przepisy internautów oraz informacje na temat sprzętu marki Bosch i produktów Food&Joy. Autorzy najlepszych przepisów zostali zaproszeni do finału do wspólnego gotowania pod okiem mistrza i stanęli do walki o kuchnię marzeń wyposażoną w sprzęt marki Bosch oraz zestawy prezentowe Food&Joy.

A tak wyglądało finałowe spotkanie w Showroomie Bosch

bosch_sar1


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl