28 lipca / Michał Grzebyk

W najnowszym „Marketerze+” o opcjach targetowania na YouTube pisze Marlena Litwin

W lipcowym numerze „Marketera+” nasza Senior Media Planner, Marlena Litwin prezentuje przewodnik po opcjach targetowania w serwisie YouTube.

Efektywnemu wykorzystaniu budżetu mediowego sprzyja odpowiednie targetowanie, czyli kierowanie reklamy do odbiorcy, który jest najbardziej wartościowy z punktu widzenia reklamodawcy. Jak prowadzić kampanię na YouTubie, aby docierać do użytkowników z grupy docelowej i nie przepalać budżetu?

 

Marketer + YouTube

 

Z artkułu dowiesz się m.in.:

  • jak targetować odbiorców po kanałach YouTube’a i zainteresowaniach,
  • jak połączyć konto YouTube z kontem Google AdWords,
  • jak tworzyć listy remarketingowe,
  • jak przygotować kampanię remarketingową na YouTubie krok po kroku,
  • jak dodać tag marketingowy AdWords do witryny lub aplikacji,
  • jak wykorzystać bazę adresów e-mail w kampanii na YouTubie.

 

Marketer +