06 listopada / Joanna Dederko

Warzywne inspiracje Bonduelle

Marka Bonduelle wprowadziła na rynek nowy produkt w puszkach – warzywa „Gotowane na parze” oraz mrożonki „Już przygotowane na parze”. W ramach launchingu produktów stworzyliśmy portal www.warzywneinspiracje.pl/naparze.

Celem kampanii było zaprezentowanie i promocja zupełnie nowych metod przygotowywania produktów Bonduelle. Dzięki innowacyjnej metodzie blanszowania, pozwalającej zachować idealny smak, chrupkość i jeszcze więcej wartości odżywczych warzyw mrożonych oraz w puszkach, Bonduelle otworzył nową epokę kulinarną.

Stworzony przez nas portal stanowił inspirację dla miłośników kulinariów. Wartościowy content dopasowany do grupy docelowej jest jego głównym atutem. Przy okazji można się też na nim zapoznać z pełną ofertą produktów.

Treści publikowane na portalu skierowaliśmy do osób żądnych poznawania nowych przepisów i smaków. Marka Bonduelle podjęła współpracę z blogerką kulinarną Anną Krzyżanowską, prowadzącą blog 2smaki.pl. Prezentowała ona jak w prosty sposób stworzyć niebanalne potrawy, dzięki czemu stała się idealną osobą do tego projektu. Przepisy, a także etapy przygotowania posiłku przedstawione przez Annę są jasno wytłumaczone, w efekcie czego nawet kucharz-amator poradzi sobie z nimi znakomicie!

bond

Poprzez intuicyjną nawigację strony, ułatwiliśmy użytkownikowi szybkie wyszukiwanie interesujących go treści.

bonduelle

bonduelle 1

 


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl