16 czerwca / INSIGNIA

Wymień Żarty na Nagrody

Wymień żarty na Nagrody, to projekt stanowiący jeden z 3 głownych elementów strategii wprowadzenia marki McArthur w internet. Na tym etapie zadaniem agencji było zaangażowanie grupy docelowej w zabawę z marką, budując jednocześnie istotną dla dalszych działań bazę danych osobowych.

W projekt zaangażowaliśmy Andrzeja Mleczko, słynnego krakowskiego rysownika o bardzo charakterystycznej i rozpoznawalnej kresce. Zadaniem Andrzeja było przygotowanie 8 krótkich, śmiesznych historyjek, które będą opowiadać o „świecie butów”.

Wykorzystując historyjki przygotowane przez Andrzeja Mleczko wymazaliśmy ostatni dymek – pointę mistrza, dając tym samym pole do popisu uczestnikom konkursu. Zadanie konkursowe polegało na dokończeniu historii, poprzez celną pointę wpisaną w komiksowy dymek.

W konkursie wzięło udział ponad 32 tysiące osób.

Projekt zdobył nagrodę Kreatura w kategorii Internet/Firma, oraz wyróżnienie w konkursie Webstarfestival w kategorii Tekst/Copywriting.

mcarthur_wymienzarty01

mcarthur_wymienzarty02

mcarthur_wymienzarty03


Skontaktuj się z nami

Joanna Adamowska
New Business Director
j.adamowska@insignia.pl
+48 691 652 100