12 czerwca / INSIGNIA

Zelmer: Wyciśnij 100% z życia

Zrealizowaliśmy kampanię promocyjną wyciskarek do soków Juice Maker One marki Zelmer. 

Celem kampanii była edukacja konsumenta o tej kategorii oraz poinformowanie o korzyściach płynących z korzystania z produktu, który pozwala z warzyw i owoców pozyskać więcej wartości odżywczych niż tradycyjne wyciskanie. Była kierowana do osób aktywnych, dbających o zdrowie i dietę. Główne jej narzędzia to konkurs „Pokaż jak wyciskasz 100% z życia”, landing page www.swiezainicjatywazelmer.pl, POS, kampania w internecie: display w sieci, w tym formaty rich media, social media oraz kampania w prasie.

Wyciskamy z życia 100%

Dedykowany landing page www.swiezainicjatywazelmer.pl stanowił centrum kampanii i konkursu „Pokaż, jak wyciskasz 100% z życia”. Uczestnicy konkursu mieli za zadanie pokazać za pomocą zdjęcia, w jaki sposób wyciskają z życia to, co najlepsze. Konkurs podzielony był na 5 tygodniowych etapów. Zwycięzcy otrzymali wyciskarkę Juice Maker One oraz karnety OPEN do Pure Jatomi Fitness.

Na portalu znalazła się również interaktywna prezentacja produktu i jego benefitów. Dodatkowym walorem edukacyjnym strony była internetowa ankieta konsumencka, prezentująca najważniejsze cechy urządzenia dopasowane do potrzeb użytkownika.

Kampania w mediach prowadzona była zasięgowo na portalach horyzontalnych (Onet.pl, Wp.pl, Gazeta.pl) oraz precyzyjnie z zachowaniem komunikatu kontekstowego (Vitalia, Edziecko). Dodatkowym wsparciem była obecność produktu w reklamach serwisów Facebook, YouTube i GDN.

Kampania wsparta była również intensywną kampanią prasową w najpopularniejszych tytułach kobiecych, m.in. Twoje Dziecko, Mamo to ja, Claudia, Olivia, Dziecko, Viva, Wysokie Obcasy Extra, Moje Gotowanie czy Women’s Health.

W ramach współpracy z Pure Jatomi Fitness w sieci klubów pojawiły się materiały POS z kontekstowym komunikatem.

Odpowiadaliśmy za przygotowanie Key Visuali kampanii, reklam do prasy, opracowanie mechaniki konkursu „Pokaż, jak wyciskasz 100% z życia”, jego obsługę, uruchomienie landing page oraz zakup mediów w internecie.

Juice Maker One_Zelmer

Juice Maker One_Zelmer_www


Skontaktuj się z nami

tomek_michalik
Tomasz Michalik
Business Development Director
t.michalik@insignia.pl