6+ dla Boscha, czyli promujemy perfekcyjne pralki
6 funkcji, 6 różnych profili konsumentów, 6 przekazów, 6 linii kreatywnych i 6 filmów video w nowej kampanii producenta AGD. W 6 krótkich słowach: pralki marki Bosch zasługują na szóstkę!
W nowej, szeroko zakrojonej kampanii online marki Bosch, wyjątkową rolę odgrywa cyfra 6. Producent pralek postanowił zwrócić uwagę konsumenta na 6 funkcji wyróżniających jego urządzenia: funkcję i-DOS, ActiveOxygen, ActiveOxygen Refresh, EcoPerfect, TimePerfect oraz Start/Pauza.
ActiveOxygen, TimePerfect, i-DOS – kto tak naprawdę rozumie te pojęcia? Czy da się prościej? Tak! Wytłumaczą Wam to dzieci, przekonuje marka Bosch i zaprasza do nowej kampanii swoich najmłodszych recenzentów. Ci pokazują, jak z nowych funkcji pralek Bosch mogą skorzystać troskliwi, oszczędni, eleganccy, wygodni, zapominalscy i zabiegani dorośli. Wszystko podane w zgrabnych wizualnie kreacjach oraz zabawnych pod kątem scenariusza filmach.
O dotarcie zadbają już jednak dorośli. W kampanii położono nacisk na indywidualny komunikat do odbiorców, angażujące formaty wideo i RichMedia, a także nieinwazyjną dla użytkownika reklamę natywną. W odpowiedzi na różne potrzeby, które konsumenci sami zgłaszają, do sześciu grup docelowych dostosowano i skierowano aż sześć różnych komunikatów o poszczególnych funkcjach pralek. Takie podejście to wynik współpracy Bosch z agencją INSIGNIA, która odpowiada za media.
Kampanię przygotowali:
- layout prasowy: Insignia, ST Lechociński
- online: Insignia
- content media społecznościowe: Insignia
- video filmy: HyperCrew, WF Kalina