Corny


Wyzwanie
Corny potrzebowało radykalnej zmiany. Koniec z grzecznym wizerunkiem i klasyczną komunikacją – czas na manifest z pazurem, humorem i dużą dawką autoironii.
Celem było nie tylko odświeżenie pozycjonowania, ale też nadanie marce nowej tożsamości. Chcieliśmy przypomnieć, że Corny to nie tylko wygodna i smaczna przekąska, ale codzienny towarzysz tych, którzy żyją po swojemu i czerpią energię z przyjemności.
Realizacja
BIG IDEA
PrzeCORNY. Jak Corny – tylko bardziej. Nową komunikację marki zbudowaliśmy na przekorze, zabawie językiem i nieoczywistej przyjemności. Przekorność stała się supermocą. Prze-baton. Prze-przekąska. Prze-przyjemność. PrzeCORNY.

SPOT
Stworzyliśmy cover kultowego hitu „Typ niepokorny” – w wersji „PrzeCORNY”. W roli głównej wystąpił sam Jacek Stachursky – legenda popu, mistrz pokoleniowej ironii i ikona nieoczywistego stylu.
Estetyka spotu to pełen zwrot w kierunku lat 2000: tapeta Windowsa, grafiki jak z gier komputerowych, moda Y2K i szczypta świadomego cringe’u. Millenialsi dostali nostalgiczny flashback, a Gen Z – celny komentarz popkulturowy.
Nagrania zrealizowaliśmy przy użyciu technologii motion control – dzięki niej Stachursky został przeniesiony do żywiołowego, kolorowego, nieco szalonego świata CGI. Efekt? Teledysk, który stał się viralem.
DESIGN SYSTEM
Żadnych pasteli. Żadnych stockowych uśmiechów. Color blocking, wyrazista typografia, gra kontrastów i przekorna energia. System zaprojektowany tak, by działać i przyciągać – od POS po social media.



INFLUENCER MARKETING
W kampanię zaangażowali się twórcy, którzy czują klimat internetu i potrafią przekornie bawić się formą: Edziorap, Julia Trojanowska, Sitars0n i oczywiście sam Stachursky. Ich materiały podbiły feedy i wygenerowały ogromne zainteresowanie i autentyczne zaangażowanie.


SOCIAL MEDIA
TikToki, memy, remiksy, reakcje – internet przejął narrację i nadał jej własny ton. Odświeżyliśmy komunikację marki i dodaliśmy jej lekkości, odwagi i zupełnie nowej energii.
WYNIKI SM
46 500
polubień
800
komentarzy
2700
udostępnień
BOLD IDEAS THAT SELL. BOLD IDEAS THAT SELL. BOLD IDEAS THAT SELL.
BOLD IDEAS THAT SELL. BOLD IDEAS THAT SELL. BOLD IDEAS THAT SELL.
WYNIKI KAMPANII
13,4 mln
wyświetleń reklam (108% realizacji KPI)
2,65 mln
wyświetleń treści influencerskich
29 794
kliknięcia (135% KPI)
Viralowy efekt: setki memów, remiksów i cytatów. Kampania doceniona przez branżowe media. „PrzeCORNY” – nowy kod komunikacji marki Corny.

