Lovege


Wyzwanie
Jak sprawić, by marka roślinnych napojów trafiła prosto do serc (i feedów) Generacji Z?
Marka Lovege potrzebowała pomysłu, który zbuduje rozpoznawalność wśród młodych konsumentów i wywoła prawdziwy buzz w digitalu. Dodatkowo musieliśmy wykorzystać potencjał ambasadora – Libera, z którym marka była już związana.
Realizacja
BIG IDEA
Stworzyliśmy format, który Gen Z kocha najbardziej – TikTok + freestyle + konkurs = viralowy miks.
Na rozgrzewkę… Liber nawinął swoją zwrotkę – dedykowany kawałek promujący napoje Lovege. Video pojawiło się na TikToku i IG, a jego forma była jasna: nominacja do rap challenge’u.

INFLUENCERZY
Do odpowiedzi zaproszeni zostali wybrani topowi twórcy TikToka: Edzio, Mateusz Glen, Sitars0n, Satyryan – każdy z nich stworzył swoją zwrotkę, pokazując styl, flow i pomysłowość. Ich odpowiedzi rozpoczęły spiralę viralowych odpowiedzi.
Czas na publikę: nawiń i wygraj
Zaprosiliśmy do zabawy także odbiorców. Na dedykowanym landing page’u można było obejrzeć challenge, stworzyć własną zwrotkę freestyle’ową i powalczyć o nagrodę główną – 10 000 zł i sesję nagraniową w profesjonalnym studiu.


MEDIA
Całość wsparliśmy kampanią paid media: TikTok Ads, YouTube Ads, Search, Push, Rich Media, social. Kampania krążyła tam, gdzie przebywała nasza grupa docelowa.
WYNIKI
13,8 mln
wyświetleń kampanii w digitalu
103 815
kliknięć
2 mln
unikalnych użytkowników
CTR
16,36%
Search
4,12%
Push
2,63%
Rich Media
Influencerzy wygenerowali łącznie ponad
2,5 mln
wyświetleń
30 000
interakcji
BOLD IDEAS THAT SELL. BOLD IDEAS THAT SELL. BOLD IDEAS THAT SELL.
BOLD IDEAS THAT SELL. BOLD IDEAS THAT SELL. BOLD IDEAS THAT SELL.
EFEKTY
Dzięki autentycznemu tonowi, świetnie dobranym twórcom i formie konkursu otwartej na publikę, stworzyliśmy kampanię, która żyła własnym życiem w feedach młodych. Lovege? Stało się roślinnym brandem, który potrafi nawinąć z pazurem.

