Mokate


Wyzwanie
Mokate wprowadziło nową linię kaw ziarnistych i potrzebowało wyrazistego konceptu, który nada marce charakter i odróżni ją w konkurencyjnym segmencie.
Cel: zbudować unikalny wizerunek produktu, trafić do nowych odbiorców i zaznaczyć obecność marki w kategorii kaw premium.
Realizacja
BIG IDEA
Motywem przewodnim stał się Cafe Racer – motocykl o surowej formie, pełen charakteru, zaprojektowany z myślą o szybkości i precyzji.
Dla nas stał się metaforą mocy, stylu i bezkompromisowej jakości, którą Mokate zamknęło w ziarnach kawy. Ambasadorem kampanii został Bogusław Linda – ikona niezależności, który idealnie oddaje ducha nowej linii produktowej.

SPOT
Kampania została zrealizowana w stylistyce filmowej. Za reżyserię odpowiadał Tadeusz Śliwa, a produkcją zajęło się studio Papaya Films. Przygotowaliśmy koncepcję kreatywną kampanii oraz nadzorowaliśmy jej realizację pod kątem artystycznym. Spot powstał na planie stylizowanym na backstage produkcji filmowej – z motywem kawy jako ważnego elementu dnia i rytuału ambasadora.
EFEKTY
Nowa linia kaw ziarnistych została wprowadzona z charakterystycznym tonem i silnym wyróżnikiem. Mokate zbudowało rozpoznawalność produktu w nowej kategorii i zyskało kod komunikacji, który pozwala rozwijać markę w długofalowej perspektywie.
BOLD IDEAS THAT SELL. BOLD IDEAS THAT SELL. BOLD IDEAS THAT SELL.
BOLD IDEAS THAT SELL. BOLD IDEAS THAT SELL. BOLD IDEAS THAT SELL.

