Teekanne


Wyzwanie
Teekanne potrzebowało mocnego konceptu, który wyróżni markę na pięciu rynkach.
Cel: zwiększyć świadomość herbat owocowych, budować lojalność i przyciągnąć nowych klientów.
W Polsce – trial. Na innych rynkach – wzmocnienie pozycji lidera.
Realizacja
BIG IDEA
Stworzyliśmy platformę „I feel fruits!” – kampanię pełną energii i owocowej intensywności. Prosty, uniwersalny przekaz ułatwił adaptację na różnych rynkach.

SPOT
Sercem kampanii był dynamiczny spot w teledyskowej formie z animowanym czajniczkiem – symbolem marki. Muzyka funk, animacja 3D i żywe kolory oddały esencję smaków Teekanne. Spot nie tylko przyciągał uwagę – budował emocjonalny vibe marki.
BRAND GUIDE LINE
Zaprojektowaliśmy spójny system wizualny, który objął POS, druk, digital i SoMe. Każdy element komunikacji wzmacniał rozpoznawalność i budował tożsamość marki – intensywną, radosną, nowoczesną.





EFEKTY
Spot „I feel fruits!” z sukcesem zadebiutował na pięciu rynkach. Wizualne wytyczne uporządkowały komunikację i zwiększyły jej skuteczność. Kampania przyciągnęła uwagę, zbudowała zasięg i zaowocowała kolejnymi projektami. Bold idea. Real impact.
BOLD IDEAS THAT SELL. BOLD IDEAS THAT SELL. BOLD IDEAS THAT SELL.
BOLD IDEAS THAT SELL. BOLD IDEAS THAT SELL. BOLD IDEAS THAT SELL.

