Browar Kleparz

Browar Kleparz to nowa inwestycja przy Parku Kleparskim. Nieruchomość wyróżnia wyjątkowa lokalizacja – bliskość centrum oraz zabytkowej części Starego miasta, a także nowoczesne rozwiązanie architektoniczne – połączenie historycznych zabudowań dawnego browaru z nowoczesnością. Ogromnym atutem inwestycji jest także znajdujący się po drugiej stronie ulicy kameralny, zadrzewiony Park Kleparski.

wizualizacje-inwestycji

Zadanie agencji

Celem kampanii było pozyskanie kontaktów do osób zainteresowanych zakupem deweloperskiego mieszkania lub lokalu usługowego w nowej inwestycji w centrum miasta Kraków. Mediowo do dyspozycji mieliśmy dwa kanały: Google Ads i Facebook Ads. Dodatkowo in-house klient prowadził działania contentowe, organiczne za pomocą Social Mediów, a także podjął współpracę z portalami nieruchomości.

Strategia mediowa

Media plan zakładał dwuletnią współpracę, dlatego z działaniami w obu kanałach wystartowaliśmy kompleksowo. Wykorzystaliśmy niemalże wszystkie dostępne typy kampanii i formatów oraz szeroki zakres taregtów i narzędzi pomiaru. Dzięki tej strategii pole do optymalizacji było ogromne, a dzięki popartym danymi reakcjom osiągnęliśmy zaskakujące wyniki.

wizualizacje-inwestycji

Realizacja kampanii

Facebook Ads

We współpracy z klientem wyznaczyliśmy aż 8 grup docelowych dla kampanii Facebook Ads, od inwestorów przez pracowników dużych firm i korporacji, po pary będące na etapie zawierania związków małżeńskich. Dla każdej z grup zostały przygotowane dedykowane reklamy z personalizowanym komunikatem, dzięki czemu testowaliśmy kreacje za pomocą testów A/B i wyłanialiśmy najbardziej efektywnych demograficznie odbiorców.

Aby zmaksymalizować zasięg wśród użytkowników, będących już w procesie decyzyjnym zakupu nieruchomości, a jednocześnie nie pominąć tych, u których potrzebę jej posiadania trzeba na razie wzbudzić, wykorzystaliśmy różne cele reklamowe. Zaplanowaliśmy z klientem i następnie realizowaliśmy kampanię Lead Ads, dzięki której pozyskiwaliśmy kontakty bezpośrednio z poziomu reklamy; promowaliśmy dark posty prezentujące zalety Browaru Kleparz, a najbardziej niezdecydowanym konsumentom - posty z dziennika budowy inwestycji.

Google Ads

Za pomocą narzędzi Google Ads docieraliśmy do użytkowników na każdym etapie procesu zakupowego. Przygotowaliśmy dedykowany przekaz reklamowy do każdego typu zapytań – od powierzchni, przez liczbę pokoi, aż po wybrane ulice znajdujące się w pobliżu inwestycji. Zgodnie z sugestią klienta, wzięliśmy także pod uwagę charakterystykę użytkownika – zarówno województwo a nawet kraj, w jakim się znajduje, jak i język, którym się posługuje.

Szerokie możliwości analizy konwersji (wypełnienie formularza, kontakt mailowy, kontakt telefoniczny) oraz mikrokonwersji (butony ‘zapytaj o cenę’, ‘zobacz’, ‘umów się na spotkanie’, ‘pobierz pdf’), pozwoliły także na przeprowadzenie efektywnościowej kampanii w sieci reklamowej Google. Działania te były także źródłem inicjującym konwersje w modelu atrybucji „first click” dla kampanii Facebook Ads.

Remarketing dynamiczny

Dzięki odpowiedniemu przygotowaniu strony www, za której przygotowanie był odpowiedzialny Zespół IT naszej agencji, mogliśmy skonfigurować precyzyjnie segmentowany remarketing dynamiczny. Emitowaliśmy reklamy za pomocą Facebook i Google Ads, prezentując danemu użytkownikowi wyłącznie te mieszkania, które spełniają warunki wybranych przez niego wcześniej na stronie filtrów (kawalerka/ metraż od 60 do 85 metrów/ wyłącznie w budynku A/ nie na parterze).

wizualizacje-mieszkan

Sukces

Dzięki owocnej współpracy z klientem Fracthon, kampania dla Browaru Kleparz zrealizowała zakładany KPI leadowy trzykrotnie szybciej niż wynikało to z założeń, co spowodowało rezerwację ponad 50% mieszkań w pierwszym kwartale prowadzonej kampanii.

Sukcess