Jedzmy
w nieznane

W samym środku pandemii zaprosiliśmy użytkowników w podróż. Wspólnie ruszyliśmy w naprawdę smakowitą wyprawę, promując w trakcie kampanii „Jedzmy w nieznane” różne kuchnie świata i przywołując ich niezwykłe smaki i aromaty z przyprawami KAMIS.

Kamis

NASZE ZADANIE

W okresie wakacyjnym mieliśmy zaadresować zmiany w nawykach żywieniowych oraz stylu życia Polaków i pomóc im odtworzyć smaki kuchni świata u siebie w domu. Naszą kampanię oparliśmy o insight osób tęskniących za podróżowaniem (gdy startowaliśmy wciąż panowały post-pandemiczne obostrzenia). Naszym celem było zainspirowanie użytkowników do eksperymentowania z całą gamą produktów KAMIS: od ziół i mieszanek ziołowych, przez przyprawy jednorodne, mieszanki kuchni świata – po sosy sałatkowe oraz octy smakowe i musztardy.

EGZEKUCJA

Byliśmy odpowiedzialni za kreację i realizację wielu formatów mediowych, oraz materiałów contentowych w opraciu o przepisy kulinarne KAMIS i dedykowane materiały ze zrealizowanej przez nas sesji zdjęciowej.

Zaproszeni do współpracy influencerzy, reprezentowali bliskie im destynacje. Przywoływali smaki z podróży do bliskich i dalekich krajów:

Matteo Brunetti i jego kuchnia włoska,

Matteo Brunetti i jego kuchnia włoska

Krytyka Kulinarna oraz greckie specjały,

Krytyka Kulinarna oraz greckie specjały

Natalia Kusiak z przepisami azjatyckimi,

Natalia Kusiak z przepisami azjatyckimi

Taste Away i meksykańskie aromaty.

Taste Away i meksykańskie aromaty

Nośniki POS

Nośniki POS