Live #LikeABosch

Charakterystyczny dla marki humor, bohaterowie w zabawnych sytuacjach oraz zachęta do oszczędzania naturalnych zasobów i zdrowego stylu życia – to wszystko znajdziecie w spotach marki Bosch, w których za pomocą nieszablonowego copywritingu kreatywnie dostosowaliśmy zwrotki z reklam centralnych na rynek polski. Jak wyszło? Oceńcie sami!

Live #LikeABosc

W połowie 2020 roku zostaliśmy zaproszeni do przetargu na kreatywną adaptację nowej globalnej strategii marki Bosch pod hasłem „Live #LikeABosch”. Nasze pomysły na nową platformę komunikacji okazały się najlepsze, a ich efektem były trzy spoty reklamowe marki przygotowane na potrzeby telewizji i VOD w formatach 30- i 15-sekundowych. Kampania porusza najważniejsze aspekty dotyczące naszego codziennego życia – zdrowego gotowania oraz oszczędzania wody i energii, które staje się możliwe dzięki technologii marki Bosch.

Żyj w zgodzie z naturą #LikeABosch

Bohaterowie filmu w humorystyczny sposób przybliżają konsumentom działanie urządzeń marki Bosch, przedstawiając codzienne zabawne sytuacje domowe.

Do współpracy zaprosiliśmy CeZika, multiinstrumentalistę, kompozytora i wokalistę o milionowych zasięgach w serwisie YouTube, który użyczył projektowi głosu. CeZik poradził sobie znakomicie z narracyjną adaptacją wypracowanych przez nas kreatywnych tekstów zwrotek reklamy.

Żyj zdrowo #LikeABosch

Nowa komunikacja marki łączy humor codziennych sytuacji z wartościami ważnymi dla współczesnego konsumenta – ekologią, zdrowiem i zrównoważonym życiem. Całość nabrała mocnego wyrazu i spotkała się z aprobatą odbiorców, którzy nie tylko nucą pod nosem muzyczne wersy reklam, ale także używają sformułowania „Like a Bosch” na co dzień! A my? Już szykujemy się do przygotowania kolejnych filmów!

Gotuj zdrowo #LikeABosch